„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »