„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Lietuvos jaunimas automobilius draudžia internetu

Draudikų statistika rodo, kad mūsų šalies jaunimas privalomąjį vairuotojų draudimą dažniausiai perka internetu. Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ duomenimis, 60 proc. apsidraudusiųjų internetu yra žmonės iki 35 metų. skaityti »

Varžytynės elektroninėje erdvėje tapo skaidresnės

Nuo 2013 metų pradžios pradėjo veikti VĮ Registrų centro administruojama interneto svetainė www.evarzytynes.lt, kurioje vyksta antstolių skelbiamos turto varžytynės. Ateityje čia ketinama rengti ir kitų valstybinių įstaigų parduodamo turto varžytynes bei aukcionus. skaityti »

„Curiosity“ – vienas iš geriausių metų tinklaraštininkų

Jungtinėse Amerikos Valstijose baigėsi penktasis konkursas „Shorty Awards“. Jo metu vertinimo komisija įvardijo geriausius įvairių sričių socialinių paslaugų naudotojus. skaityti »

„Facebook“ planuoja mokestį už pranešimo siuntimą įžymybėms

Praėjusių metų gruodį „Facebook“ ėmė testuoti mokamą paslaugą, kuri padės naudotojams efektyviau siųsti pranešimus žmonėms, nesantiems jų draugų sąraše. skaityti »

„Google Music“ veiks dar 7 šalyse

Muzikinė internetinė paslauga „Google Music“ ėmė veikti dar 7 pasaulio šalyse ir taip dar labiau sustiprino savo pozicijas bei priartėjo prie „iTunes“. skaityti »

Internetas nukonkuruoja televiziją

Laisvalaikiu Lietuvos didžiųjų miestų gyventojai daugiau laiko praleidžia naršydami internete, nei žiūrėdami televizorių, parodė žurnalo „Veidas“ užsakymu tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Prime consulting“ atlikta apklausa, skaityti »

„BlackBerry Music“ nutrauks veiklą birželio 2 dieną

Praėjusią savaitę kompanija „BlackBerry“ oficialiai pranešė apie muzikinės paslaugos „BlackBerry Music“ darbo sustabdymą. skaityti »

Asmens duomenų apsauga keliasi į elektroninę erdvę

Asmenys, turintys klausimų dėl asmens duomenų tvarkymo, atsakymus į juos jau gali gauti internetu. Nuo 2013 metų kovo 1 d. Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) savo teikiamas paslaugas perkėlė į elektroninę erdvę. skaityti »

„Google“ ruošia rimtas permainas „Chrome“ interneto naršyklei

„Google“ ketina pakeisti dabartinė naršyklės variklį, o prie naujojo variklio tobulinimo prisijungia ir „Opera". skaityti »

Socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ visiems norintiems leis prisidėti prie įstatymų leidimo

Ką tik veikti pradėjęs el. demokratijos socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ siekia tapti komunikacijos tiltu tarp piliečių ir jų atstovų valdžioje. skaityti »