„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ pradėjo šalinti netikras paskyras ir žymas „Patinka“

Socialinio tinklo „Facebook“ administracija pradėjo šalinti puslapius su padirbtais prisijungimais, taip pat netikrus paspaudimus „Patinka“. skaityti »

„Google“ švenčia 14-ąjį gimtadienį

Oficialioje „Google“ svetainėje rašoma, kad didžiausia paieškos sistema internete savo veiklą pradėjo 1998 metų rugsėjį. Kompanijos atstovai teigia, kad jie gimtadienį švenčia bet kurią rugsėjo dieną, kai „darbuotojai būna nusiteikę švęsti“. skaityti »

„MySpace“ dizainas bus perdarytas

Kaip neseniai paaiškėjo, „MySpace“ kūrėjai ketina iš esmės atnaujinti savo socialinį tinklą, kurio populiarumas krito atsiradus „Facebook“. skaityti »

„Google Street View“ atsirado povandeninės panoramos

„Google“ savo žemėlapių tarnybą papildė povandeniniu pasauliu – nuo šiol pasitelkus „Street View“ galima grožėtis ne tik miestais, bet ir povandeniniais rifais. skaityti »

„Facebook“ Europoje atsisako veidų atpažinimo paslaugos

Dėl pasaulyje kilusių privačios informacijos apsaugos šalininkų protestų socialinis tinklas „Facebook“ Europos naudotojams išjungia automatinio veidų atpažinimo paslaugą. skaityti »

„YouTube“ naudotojai dabar gali versti klipus į daugiau nei 300 kalbų

Dauguma klipų, kuriuos galima rasti svetainėje „YouTube“, yra anglų kalba, tačiau toli ne gražu ne visi supranta šią kalbą. skaityti »

„Google“ akcijos pagerino istorinį maksimumą

Kompanijos „Google“ akcijų vertė rugsėjo 24 dieną išaugo daugiau nei 2 proc. – jos vertybiniai popieriai kainuoja daugiau nei 749 dolerius. skaityti »

Domeno .EU augimo dinamika

Domeno .EU augimas tęsiasi ir antrame 2012 metų kvartale – domenų skaičius perkopė 3,6 mln. ir, palyginti su praėjusiais metais, išaugo 7,6 proc. skaityti »

Prieš dešimt metų „Mozilla Firefox“ pristatė „Phoenix 0.1“

2002 m. rugsėjo 23 d. išleista pirma vieša naršyklės „Mozilla Firefox“ ( „Phoenix 0.1“) versija. skaityti »

Danijoje gali būti atjungtas „Skype“

Danų telekomunikacijų bendrovės ruošiasi blokuoti skambučius per „Skype“ ir nemokamų SMS siuntimą. skaityti »