„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ visus perves į formatą „Kronika“

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ gali rudenį visus asmeninius vartotojų profilius pervesti į formatą „Kronika“. skaityti »

Ketvirtadienį sutriko „Twitter“ ir „Google Talk“ darbas

Ketvirtadienio vakarą sutriko socialinio tinklo „Twitter“ ir pokalbių svetainės „Google Talk“ darbas. skaityti »

„Google“ logotipu pagerbė pilotės Amelios Earhart gimimo dieną

Interneto bendrovė „Google“ šventiniu logotipu paminėjo 115-ąjį vienos iš pirmųjų moterų piločių Amelios Earhart gimimo dieną. skaityti »

„Anonymous“ nusprendė palaikyti gamtos saugotojus

Prieš keletą savaičių tarptautinė organizacija „Greenpeace“ paskelbė apie asmenų, palaikančių Arkties gamtos apsaugą ir pasisakančių prieš naftos gavybos įmonių steigimą minėtame regione, parašų rinkimą. skaityti »

„YouTube“ leis maskuoti žmonių veidus

„YouTube“ pristatė žmogaus veido maskavimo vaizdo įrašuose instrumentą. skaityti »

„Skype“ ištaisė žinučių adresavimo klaidą

„Skype“ išleido atnaujinimą, kuris šalina tekstinių pranešimų adresavimo klaidą. skaityti »

„Skype“ supainiojo žinučių adresatus

„Skype“ vartotojai techninės pagalbos forumuose pasiskundė, kad internetinės telefonijos paslaugų teikėja supainiojo asmeninių žinučių adresatus. skaityti »

Unikali apklausa Europoje: vaikai retai sulaukia pagalbos internete

Esamos skundų pateikimo priemonės neveikia – tik vienas iš dešimties (13 proc.) Europos vaikų, kurie buvo sutrikdyti ar nuliūdinti internete, apie tai pranešė naudodamiesi internete esančiais mechanizmais. Lietuvoje šiuos įrankius naudoja tik 9 proc. vaikų. skaityti »

56 bibliotekų svetainės pritaikytos neįgaliesiems

Bibliotekos, vienos pirmųjų šalies viešųjų įstaigų, užsimojusių mažinti neįgaliųjų skaitmeninę atskirtį, intensyviai modernizuoja savo interneto svetaines. Specialiesiems lankytojų poreikiams pritaikytos 56 bibliotekų svetainės. Jose gali naršyti tiek regos negalią turintys gyventojai, tiek besinaudojantys mobiliaisiais įrenginiais. skaityti »

Amžius ir gyvenamoji vieta lemia interneto naudotojų įpročius

Įvairių amžiaus grupių ir gyvenamųjų vietovių gyventojų naršymo internete įpročiai skiriasi – vyresnio amžiaus žmonės yra dažniausi svečiai naujienų portaluose, vidutinio amžiaus žmonės daugiausia naršo verslo reikalais, o vaikai dažniausiai žaidžia ir mokosi. skaityti »