„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ siūlys darbo paieškos paslaugų

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pasiūlys savo klientams darbo paieškos paslaugų. skaityti »

Daugiau nei 13 proc. „Facebook“ vartotojų Lietuvoje „nori atostogų!“

Vienas ryškiausių lietuviškų socialinio tinklo „Facebook“ profilių yra „Noriu atostogų!“, vienijantis daugiau kaip 130 tūkst. kelionių entuziastų ir patenkantis į populiariausių lietuviškų „Facebook“ puslapių dvidešimtuką. skaityti »

„YouTube“ svetainėje – komedijų kanalas

Vaizdo peržiūrų svetainėje „YouTube“ sukurtas naujas komedijų kanalas „The Official Comedy channel“. skaityti »

„Euro-2012“ finalas socialiniame tinkle „Twitter“ pasiekė sportinį rekordą

Per „Еuro-2012“ finalines rungtynes, kuriose susitiko Italijos ir Ispanijos futbolo rinktinės, „Twitter“ vartotojai publikavo iki 15 tūkst. žinučių per sekundę. skaityti »

Viešosiose bibliotekose – beveik pusė milijono internautų

Prieš ketverius metus prasidėjusi sparti Lietuvos viešųjų bibliotekų tinklo modernizacija daliai visuomenės atvėrė informacinių technologijų (IT) pasaulio galimybes. Praėjusiais metais nemokama viešosios interneto prieigos paslauga bibliotekose pasinaudojo apie 400 tūkst. vartotojų, tai – dvigubai daugiau nei 2008–aisiais. skaityti »

„Samsung“ klientams Lietuvoje techninę pagalbą galima gauti ir socialiniame tinkle „Facebook“

„Samsung Electronics“ yra pirmoji technologijų įmonė, kuri savo klientams Lietuvoje sukūrė naują techninės pagalbos paskyrą socialiniuose tinkluose. Kiekvienas socialinio tinklo „Facebook“ naudotojas internetu turi galimybę greitai ir patogiai gauti patyrusių ekspertų atsakymus į dominančius klausimus apie „Samsung“ produktus. skaityti »

Teisės aktai įsigalios paskelbus juos internete

Seimas pritarė teisingumo ministro Remigijaus Šimašiaus siūlymams nustatyti, kad teisės aktai įsigalios juos paskelbus internete, o ne popieriniame „Valstybės žinių“ leidinyje. skaityti »

„Instagram“ leido vertinti nuotraukas naršyklėje

Fotoprograma „Instagram“ leido komentuoti ir vertinti nuotraukas naršyklėje. skaityti »

„Google“ mygtukas „+1“ rekomenduos puslapius

Mygtukas „+1“, naudojamas ir socialiniame tinkle „Google+“, vartotojams rekomenduos įdomių puslapių. skaityti »

„Facebook“ vartotojams įsiūlė savo elektroninį paštą

Socialinis tinklas „Facebook“ kontaktiniuose vartotojų duomenyse pakeitė elektroninio pašto adresą. skaityti »