„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

44 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. III ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 44 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

„Gemalto“ ir „Sequans“ kartu kuria daiktų interneto technologijas

Nauja technologija padeda taupyti elektros energiją ir pratęsti į daiktų internetą sujungtų įrenginių gyvavimo ciklą. skaityti »

Lietuvos e. valdžios paslaugų rodikliai viršija ES vidurkį

Europos Komisijos atliktame 2016 m. tyrime, Lietuva priskiriama prie pirmaujančių šalių, kuriose e. valdžios paslaugos auga sparčiausiai, o e. valdžios rodikliai lenkia Europos Sąjungos šalių vidurkį. skaityti »

„Vilniaus šilumos tinklai“ atveria interneto svetainę (8)

Startuoja AB „Vilniaus šilumos tinklai“ interneto svetainė – www.chc.lt . Sostinės gyventojai čia ras informaciją apie šilumos ūkio perėmimo iš jį nuomojančios UAB „Vilniaus energija“ procesus, kurie bus aktualūs keičiantis paslaugos teikėjui. skaityti »

Šviesolaidinis internetas Lietuvoje – jau 18 metų

Spalio mėnesį internetas mūsų šalyje švenčia net du gimtadienius: 25 metus nuo to laiko, kai Lietuvoje atsirado interneto ryšys, ir 18 metų nuo tos dienos, kai vario laidus pakeitė optiniai. skaityti »

Lietuvos interneto metraštininkas V. Palubinskas: būtų gerai išsaugoti bent esminius interneto principus

Šiemet spalio mėnesį sukako 25-eri metai nuo interneto atsiradimo Lietuvoje ir 18 metų nuo šviesolaidinio tinklo įvedimo. Ta proga kalbiname Lietuvos interneto metraštininku vadinamą Vladą Palubinską. skaityti »

„Nokia“ pasiekė naują informacijos perdavimo spartos rekordą

Neseniai susikūrusi tinklų milžinė „Nokia-Alcatel-Lucent“ sugebėjo iš 6600 km ilgio vienos gijos optinio kabelio išspausti 65 terabitų per sekundę – maždaug 8 terabaitų per sekundę – spartą. skaityti »

„Google“ algoritmų atnaujinimas: ar jūsų svetainė tam pasiruošusi?

Kompanija „Google“ išleido naujų pokyčių, kurie gali turėti įtakos jūsų svetainės reitingams „Google“ paieškos sistemoje. skaityti »

„YouTube“ turės konkurentą

Vaizdo turinio ir interneto žaidimų svetainė „Twitch“ ruošiasi rimtai konkuruoti su didžiausiu vaizdo turinio portalu „YouTube“. skaityti »

Virtualiosios realybės technologijos įsigalės el. prekyboje

„OrbisResearch“ duomenimis, nuo 2016 iki 2021 m. aktyvių virtualiosios realybės įrenginių naudotojų skaičius išaugs 147 proc. skaityti »