„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Naudodami mobiliuosius įrenginius prie interneto jungiasi 20,6 proc. Lietuvos gyventojų

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2012 m. I ketvirtį 20,6 proc. gyventojų jungėsi prie interneto naudodami mobiliuosius įrenginius: paprastus ar išmaniuosius mobiliuosius telefonus arba planšetinius kompiuterius; 15,9 proc. tai darė reguliariai (bent kartą per mėnesį ar dažniau). skaityti »

„Google+“ pasakos apie įdomias įstaigas

Socialiniame tinkle „Google+ atsirado skyrius „Аdresai“, kuriame vartotojai gali rasti informacijos apie įdomias įstaigas ir dalintis savo įspūdžiais. skaityti »

„Google“ logotipu paminėjo rusų juvelyro Faberžė gimimo dieną

Interneto bendrovė „Google“ šventiniu logotipu paminėjo 166-ąsias garsaus rusų juvelyro Karlo Faberžė gimimo metines. skaityti »

Netrukus virtualioje erdvėje duris atvers elektroninis prekybos centras „mamy.lt“

Sujungę prekybos internetu inovacijas ir verslo idėją programuotojai, verslininkai ir investicijų valdytojai Lietuvos rinkai pristato pirmąjį šalyje elektroninį prekybos centrą internete. Jis po vienu virtualiu stogu sujungs mažas parduotuves ir didelius prekybos tinklus. skaityti »

Mieste su internetu ir išmaniuoju telefonu – patogiau

Apie 40 proc. didžiųjų miestų gyventojų kasdien naudojasi išmaniaisiais telefonais ir mobiliuoju interneto ryšiu. skaityti »

„Microsoft“ pristatė savo socialinį tinklą „So.cl“

Bendrovė „Microsoft“ be didelio ažiotažo pristatė socialinį tinklą „So.cl“. skaityti »

„Google“ logotipą skyrė elektroninės muzikos pirmtakui Robertui Mugui

„Google“ 78-ąsias amerikiečių fiziko ir elektroninės muzikos pirmtako Roberto Mugo (Robert Moog) gimimo metines paminėjo interaktyviu logotipu pagrindiniame savo paieškos sistemos puslapyje. skaityti »

„Facebook“ nustatė vienos akcijos kainą

Viena socialinio tinklo „Facebook“ akcija per pirminį viešąjį platinimą (IPO) kainuos 38 dolerius, praneša „Associated Press“. skaityti »

„Google“ kuria enciklopedinę paieškos sistemą

Bendrovės „Google“ paieška pradės rodyti informacijos santrauką apie vartotojo ieškomą objektą. skaityti »

„Facebook“ didina naujienų juostos nuotraukas

Socialinis tinklas „Facebook“ tris kartus didina naujienų juostos nuotraukas mobiliojoje „Google Android“, „Apple iOS“ versijose, taip pat mobiliojoje m.facebook.com versijoje. skaityti »