„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google“ pristatė „Dropbox“ konkurentę

Kompanija „Google“ šią savaitę pristatė paslaugą „Google Drive“, skirtą saugoti vartotojo failus „debesyje“. skaityti »

„Dropbox“ leis dalintis failais su visais norinčiais

„Debesų“ saugykloje „Dropbox“ atsirado galimybė vartotojui gauti nuorodą į bet kurį jo į serverį įkeltą failą. skaityti »

Daugiau nei 900 mln. „Facebook“ naudotojų į puslapį užsuka kiekvieną mėnesį

Daugiau nei 900 mln. „Facebook“ naudotojų bent kartą per mėnesį užsuka į puslapį, liudija JAV vertybinių popierių ir biržų komisijai (SEC) „Facebook“ pateikti dokumentai. skaityti »

„Facebook“ atskleidė „Instagram“ įsigijimo aplinkybes

Socialinio tinklo „Facebook“ vadovybė atskleidė fotopaslaugos „Instagram“ įsigijimo aplinkybes, praneša „Associated Press“. skaityti »

Pirmasis vaizdo įrašas į „YouTube“ įkeltas prieš 7 metus

„YouTube“ vakar šventė septynerių metų gimtadienį – 2005-ųjų balandžio 23 dieną į šią svetainę buvo įkeltas pirmasis vaizdo įrašas. skaityti »

Internete pradėjo veikti ES finansuojamų projektų mugė

Interneto svetainėje www.programa2015.lt pradėjo veikti virtuali ES finansuojamų projektų mugė. skaityti »

„YouTube“ filmukų kūrėjams pasiūlė 150 tūkst. garso takelių

Didžiausia pasaulyje vaizdo priegloba „YouTube“ atnaujino garsinį svetainės redaktorių, pranešama oficialiame „YouTube“ tinklaraštyje. skaityti »

„Facebook“ naujienų juostoje skelbs populiarius straipsnius

Socialinis tinklas „Facebook“ testuoja populiarių straipsnių bloko įdėjimą į vartotojo draugų veiksmų juostą, praneša „Inside Facebook“. skaityti »

„Google Earth“ parodys Žemę iš aitvaro ir oro baliono skrydžio

Kompanija „Google“ programą „Google Eath“ („Google planeta Žemė“) papildė Žemės paviršiaus nuotraukomis, padarytomis iš oro baliono ir aitvaro skrydžio. skaityti »

„Facebook“ oficialiuose muzikantų puslapiuose pridėjo mygtuką „Klausyti“

Didžiausias socialinis tinklas „Facebook“ oficialiuose muzikantų ir grupių puslapiuose pridėjo mygtuką „Klausyti“ (Listen). skaityti »