„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Prognozuojamas aktyvesnis „Hotmail“ ir „Skydrive“ naudojimas Lietuvoje

Vilniuje programinės įrangos gamintoja „Microsoft“ pristatė interneto produktų plėtojimo strategiją. skaityti »

„Vikipedijos“ įkūrėjas Jimmy Wales‘as atvyksta į „LOGIN 2012“

Gegužės 31-birželio 1 d. vyksiančios progreso konferencijos „LOGIN 2012“ organizatoriai visus interneto kultūros ir technologijų gerbėjus pradžiugins ypatingu svečiu. skaityti »

„Samsung“ atrinks tinklaraštininkus rašyti apie Londono olimpiadą

Kompanija „Samsung“ paskelbė konkursą – bus atrinkta 100 tinklaraštininkų rašyti apie 2012 m. Londono vasaros olimpiadą. skaityti »

Naujas milžiniškas „Vikipedijos“ projektas

Visam pasauliui atvira mokslinių duomenų bazė – naujojo „Vikipedijos“ kūrėjų projekto tikslas. skaityti »

Loveit.lt – naujas lietuviškas socialinis tinklas

Paskutinę kovo savaitę dienos šviesą išvydo nauja lietuviška socialinės medijos svetainė Loveit. skaityti »

Elektroninė prekyba Lietuvoje vis dar niša nuosavam verslui

Remiantis Lietuvos statistikos departamento duomenimis, elektroninė prekyba nuo 2006–ųjų iki 2011 metų padidėjo keturis kartus. skaityti »

Startavo aplinkosaugos leidimų informacinė sistema

Fiziniai ir juridiniai asmenys su aplinkosauga susijusius leidimus jau nuo š. m. kovo 30 d. gali užsisakyti naudodamiesi Aplinkosaugos leidimų informacine sistema (ALIS): http://alis.am.lt. skaityti »

Duris atveria socialinis rankdarbių portalas

Veiklą pradeda nauja rankų darbo gaminių svetainė www.crafts–world.com (UAB „Crafts“, kas išvertus iš anglų kalbos reiškia „Rankdarbiai“). skaityti »

KTU informatikos studentų sukurtas žaidimas pripažintas geriausiu

Geriausių 2011 m. lietuviškų žaidimų rinkimuose nugalėjo KTU Informatikos fakulteto studentų sukurtas strateginis žaidimas naršyklei „Nebula 44“. skaityti »

Lietuviai Europos politikos naujienas dažniau sužino tinklaraščiuose

Lietuvos gyventojai dažniau negu statistiniai europiečiai, ieškodami informacijos internete apie Europos politikos reikalus, pasitelkia socialinę žiniasklaidą, bet rečiau naudojasi oficialių institucijų svetainėmis ir informaciniais portalais. skaityti »