„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Daugiau kaip penktadalis gyventojų jau pateikė pajamų deklaracijas, beveik visi – elektroniniu būdu

Pajamas už 2011 metus deklaravo daugiau kaip 200 tūkst. gyventojų, iš jų 96 proc. tai padarė pasinaudodami VMI Elektroninio deklaravimo sistema. skaityti »

„YouTube“ klipo kokybę galima pagerinti vienu mygtuku

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė greitos vaizdo klipų kokybės pagerinimo priemonę. skaityti »

Vairuotojai drąsiau draudžiasi internetu

Praėjusiais metais išaugo vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo pardavimai internetu, praneša Seesam Insurance AS Lietuvos filialas. skaityti »

„Twitter“ tinkle – 340 mln. žinučių kasdien

Šešerių metų gimtadienį šią savaitę mininčio interneto tinklaraščių tinklo „Twitter“ naudotojai kasdien parašo per 340 mln. žinučių. skaityti »

Dailininko Ai Veivej tinklaraštis gyvavo vos 2 valandas

Kinijos dailininko ir disidento Ai Veivej (Ai Weiwei) sekmadienį pradėtas rašyti interneto dienoraštis gyvavo vos 2 valandas. skaityti »

„Gmail“ aiškins, kodėl kai kurie laiškai patenka į „Šlamštą“

El. pašto paslaugos „Gmail“ kūrėjai aiškina naudotojams, kodėl kai kurie jų laiškai patenka į skiltį „Šlamštas“. skaityti »

Interaktyvus savanorystės žemėlapis atskleis paramos poreikį

Pradeda veikti pirmoji internetinė savanorystės sistema www.maltieciai.lt/savanoriupasaulis, kurioje gali registruotis tie, kurie nori teikti pagalbą, ir tie, kuriems paramos reikia. skaityti »

Kinijoje likviduojami tinklaraštininkai-anonimai

Registracijai nebūtina asmeniškai kreiptis interneto tiekėjų biurus, galima iš savo telefono tiesiog nusiųsti SMS žinutę. skaityti »

Už rasistinį pasisakymą „Twitter‘yje“ – areštas

Pietų Velso policija areštavo vietos gyventoją, kuris įtariamas savo „Twitter“ paskyroje parašęs kelis rasistinio pobūdžio komentarus. skaityti »

Lietuvoje dar vienas protestas prieš ACTA

Kovo 17 dieną. Kaune vyko dar viena taiki protesto akcija prieš ACTA („Anti–Counterfeiting Trade Agreement“). skaityti »