„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Startuoja interneto svetainė visuomenei – manoskiepai.lt

Nuo vasario pradžios pradėjo veikti nauja plačiajai visuomenei skirta interneto svetainė www.manoskiepai.lt, kurioje pateikiama išsami informacija apie infekcines ligas ir jų prevenciją. skaityti »

Tarptautinė saugesnio interneto diena

Tarptautinė saugesnio interneto diena įsteigta Europos Komisijos iniciatyva. skaityti »

„Facebook“ pasiūlys reklamos mobiliuosiuose įrenginiuose

Socialinis tinklas „Facebook“ planuoja rodyti reklamą savo paslaugos mobiliojoje versijoje. skaityti »

Plinta naujas „Facebook“ virusas – „Katy Perry“

Socialiniame tinkle vėl plinta naujas virusas. Šį kartą programišiai pasistengė ir sugalvojo itin patrauklią kenkėjiškos programos išvaizdą. Skandalų mėgėjams siūloma pažiūrėti vaizdo klipą su dainininke Katy Perry ir jos vyru Russell Brand. skaityti »

„Facebook“: žinokite, kas išbraukė Jus iš draugų sąrašo

„Facebook“ tinkle nuo šiol galima sužinoti, kuris naudotojas pašalino Jus iš savo draugų sąrašo. skaityti »

Europa skaičiuos savo greitį

27-iose Europos Sąjungos narėse, taip pat Islandijoje, Kroatijoje ir Norvegijoje tęsiamas ES finansuojamas plačiajuosčio interneto tyrimas, siekiantis nustatyti tikrąją interneto spartą. skaityti »

Internetu naudojasi 69 proc. Lietuvos gyventojų

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. Lietuvoje augo internetą naudojančių gyventojų dalis. skaityti »

Kelionių pirkimas internetu Lietuvoje pernai augo išaugo 8 kartus

Didžiausias kelionių organizatorius Baltijos šalyse „Novaturas“ praėjusiais metais internetu pardavė 8 kartus daugiau kelionių nei 2010-aisiais. skaityti »

Startuoja naujas universalus tinklalapis logistikos specialistams – vezejugidas.lt!

Vasario 2 d. Lietuvos rinkai pristatomas pirmasis universalus interneto tinklalapis, skirtas logistikos specialistams – vezejugidas.lt. skaityti »

„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. skaityti »