„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„City Service“ interneto svetainė – viena geriausių investuotojams Baltijos šalyse

Bendrovės „City Service“ interneto svetainė pripažinta vienu geriausių investuotojams skirtu tinklalapiu Baltijos šalyse skaityti »

Prekių iš užsienio elektroninių parduotuvių atvežama 10 kartų daugiau

Iš užsienio el. parduotuvių 2011 m. į Lietuvą keliavo 10 kartų daugiau prekių nei 2010 m. skaityti »

„Google+“ pasiūlė savo naudotojams prisijungimo su slapyvardžiais funkciją

Kitą savaitę kompanija „Google“ žada socialiniame tinkle „Google+“ įdiegti naują funkciją – registraciją naudojantis slapyvardžiais (angl. nick). skaityti »

„YouTube“: kas minutę 60 val. vaizdo medžiagos

Vaizdo siužetų svetainės „YouTube“ vadovai pranešė, jog per vieną minutę į jų sistemą įkeliamų vaizdo įrašų bendra trukmė siekia apie 60 valandų. skaityti »

Vilniaus savivaldybės portale – specialus interaktyvus žemėlapis

Vilniaus miesto savivaldybė pirmoji Lietuvoje pristato interaktyvų sostinės žemėlapį, kuriame gyventojai gali rasti informaciją apie mieste išduotus leidimus, patvirtintus planus, rinkliavos zonas ir kt. skaityti »

„YouTube“ peržiūrų skaičius pasiekė 4 mlrd. per dieną

Vaizdo siužetų svetainėje „YouTube“ peržiūrų skaičius pasiekė 4 mlrd. per dieną. Per paskutinius aštuonis mėnesius šis rodiklis išaugo ketvirtadaliu. skaityti »

Indija ketina blokuoti prieigą prie „Facebook“ ir „Google“

Indijos Aukščiausiasis Teismas neatmeta galimybės blokuoti prieigą prie didžiausios pasaulyje paieškos sistemos „Google“ bei stambiausio socialinio tinklo „Facebook“. skaityti »

„FileSonic“ išjungė dalijimosi failais funkciją

Failų prieglobos paslaugas teikianti svetainė „FileSonic“ išjungė kolektyvinę dalijimosi failais funkciją. skaityti »

Pasaulyje – 2 mlrd. interneto naudotojų

Interneto naudotojų skaičius pasaulyje pasiekė 2 mlrd. ribą. skaityti »

Europiečiai internetu naudojasi pasyviai

Tuo metu, kai visas pasaulis naudojasi mobiliaisiais telefonais, kompiuteriais, planšetėmis ir kita panašia technika, absurdiškai skamba faktas, jog dalis Europos gyventojų nėra nė karto naudojęsi internetu. skaityti »