„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Reikalavimas atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis – teisėtas

Masačusetso valstijos teismas atsisakė patenkinti žmogaus teises ginančios organizacijos ACLU (angl. American Civil Liberties Union) prašymą anuliuoti prokuratūros reikalavimą atskleisti anoniminio tinklaraštininko duomenis. skaityti »

„Twitter“ tinklas išteisintas

Škotijos šv. Endriuso universiteto specialistai pareiškė, jog socialiniai tinklai nesusiję su vasarą Didžiojoje Britanijoje kilusiomis riaušėmis. skaityti »

Prognozuojama, kad po metų „Google+“ turės 400 milijonų vartotojų

Nepriklausomas ekspertas Polas Alenas paskelbė savo tyrimo rezultatus, kuriuose teigiama, kad po metų socialinio tinklo „Google+“ auditorija gali siekti 400 milijonų naudotojų. skaityti »

„YouTube“ svetainėje – vaizdo klipų dvikovos

Vaizdo siužetų svetainė „YouTube“ pristatė paslaugą „Slam“, kurios naudotojai gali balsuoti už vieną iš dviejų pasiūlytų vaizdo siužetų. skaityti »

Lankomiausias nekilnojamojo turto skelbimų portalas – domoplius.lt

Lietuvos nekilnojamojo turto skelbimų rinkoje – reikšmingas pokytis. Bendrovės „Gemius“ interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, š. m. lapkričio mėnesį į lyderio poziciją pirmą kartą iškopė Domoplius.lt. skaityti »

JAV bus leista internete žaisti azartinius žaidimus

JAV Teisingumo ministerija nusprendė sušvelninti savo požiūrį į azartinius žaidimus internete. skaityti »

„Youtube“ padeda atlikti mokslinius tyrimus

„Youtube“ vaizdo siužetų portalas dažniausiai naudojamas pramogoms – klausytis muzikos, žiūrėti linksmus filmukus ir pan. Tačiau San Diego universitete dirbantis daktaras Jim Lange teigia, jog „Youtube“ padėjo atlikti rimtus mokslinius tyrimus. skaityti »

Populiariausias amerikiečių paieškos žodis – „Facebook“

Rinkos tyrimų bendrovė „ Experian Hitwise“ išanalizavusi amerikiečių internetu naudojimosi įpročius pateikė naujausius duomenis. Tarp dešimties populiariausių 2011 metų užklausų buvo socialinis tinklas „Facebook“. skaityti »

Malonios „Google“ staigmenos

Gražiausios metų šventės pamažu įsuka į malonių prisiminimų ir žiemos stebuklų sūkurį. Deja, šiemet trūksta vieno esminio dalyko, be kurio sunku įsivaizduoti Kalėdas – trūksta sniego. Ko gero atspėjusi slaptą visų norą kompanija „Google“ nusprendė pradžiuginti savo lankytojus. skaityti »

„Facebook“ žaidimai vis populiarėja

Socialiniame tinkle „Facebook“ galima ne tik bendrauti su draugais, keistis nuorodomis, dalintis nuotraukomis, bet ir žaisti įvairius žaidimus. Beje, šią pramogą renkasi vis daugiau socialinio tinklo lankytojų. skaityti »