„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – naujas rekordas

Parodžius kultinį japonišką animacinį filmą „Castle in the Sky“ (liet. Dangaus pilis Laputa), populiaraus tinklaraščių tinklo „Twitter“ naudotojai pasiekė naują pranešimų per sekundę skaičiaus rekordą. skaityti »

„Google“ pasiūlė savo akimis pamatyti Japonijoje praūžusio cunamio padarinius

Korporacija „Google“ tinklalapyje „Memories for the Future“, skirtame 2011 metų kovą Japonijoje praūžusiam žemės drebėjimui ir cunamiui, pristatė panoramų skiltį. skaityti »

S. Džobso biografija – populiariausia 2011 m. „Amazon“ knyga

Interneto knygynas „Amazon“ pristatė dešimt perkamiausių 2011 metų knygų. skaityti »

„Google+“ jau atpažįsta fotografijas

„Google+“ pasiūlė naują ir kiek neįprastą šiam socialiniam tinklui funkciją – galimybę atpažinti veidus skenuojant fotografijas į tinklą. skaityti »

Beveik pusę reklamos internete kontroliuoja „Google“

Agentūros „ZenithOptimedia“ duomenimis, 44 proc. reklamos internete pelno nukeliauja į „Google“ kišenę. skaityti »

Atnaujinta „Twitter“ svetainė

Socialinis tinklas „Twitter“ pristatė atnaujintą svetainės dizainą, kuris leis naudotojams patogiau skaityti kitų narių pranešimus ir bendrauti. skaityti »

Kas populiariausias internete

Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus. skaityti »

„Yahoo“ iš brukalų siuntėjų prisiteisė 610 milijonų dolerių

Niujorko teismas priteisė interneto kompanijai „Yahoo“ 610 milijonų dolerių iš brukalų siuntėjų. skaityti »

Dažniausiai internete domimasi planšetiniais kompiuteriais

„Yahoo“ ir „Bing“ duomenimis, interneto naudotojai labiausiai pasauliniame tinkle ieško mobiliųjų prietaisų. skaityti »

Populiariausios „Facebook“ temos

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė 10 labiausiai aptarinėtų temų 2011 metais. skaityti »