„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„PayPal“ suteikė „Facebook“ naudotojams galimybę dovanoti pinigus

Mokėjimo sistema „PayPal“ išleido taikomąją programą, skirtą „Facebook“ tinklui ir leidžiančią naudotojams dovanoti pinigus. skaityti »

„Google“ pristatė „Google Music“ paslaugą

Kompanija „Google“ pristatė savo internetinę muzikos parduotuvę. skaityti »

El. paslaugos 250 tūkst. neįgaliųjų sudarė galimybes tapti visaverčiais bibliotekų skaitytojais

Per pastaruosius metus didžiausiose Lietuvos bibliotekose esantys informacijos lobynai tapo lengviau prieinami tūkstančiams Lietuvos žmonių su negalia. skaityti »

Kinija paskelbė karą neteisėtai el. prekybai

Kinijos nacionalinio saugumo ministerija pranešė apie kampaniją, nukreiptą į kovą su juodąja rinka internete. skaityti »

„Langas į ateitį“ pakvietė internete mokytis verslumo

Asociacija „Langas į ateitį“ parengė verslo pradmenų kursą ir pakvietė nemokamai mokytis visus Lietuvos gyventojus, kurie domisi smulkaus verslo galimybėmis Lietuvoje. skaityti »

„Facebook“ tinklą užgriuvo pornografijos lavina

„Facebook“ socialinį tinklą jau kelias dienas atakuoja pornografinių nuorodų ir atvaizdų siuntinėtojai. skaityti »

Socialiniuose tinkluose lietuviai bendrauja su artimiausiais ir stebi kitus

Dauguma Lietuvos gyventojų, besinaudojančių socialiniais tinklais, bendrauja su artimiausiais žmonėmis ir stebi, ką veikia jų draugai. skaityti »

Rusijoje didžiausias interneto naudotojų skaičius Europoje

Rinkos tyrimų kompanijos „comScore“ rugsėjo mėnesio duomenys rodo, jog daugiausia interneto naudotojų yra Rusijoje – 50,81 mln. skaityti »

Iranas atlaikė naują kibernetinę ataką

Iranas atrado būdą „kontroliuoti“ virusą „Duqu“, užkrėtusį šalies kompiuterines sistemas. skaityti »

Socialiniame tinkle žmonės nepasitiki vieni kitais

Kornelio universiteto (JAV) atliktas tyrimas atskleidė, jog didžioji dalis asmenų, esančių mūsų paskyroje „Facebook“, nėra tikri draugai ir dauguma net nepageidauja su mumis dalytis jokia informacija. skaityti »