„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„OpenOffice.org“ projektas gali būti uždarytas

Neseniai pradėjo veikti tinklalapis, kuriame renkami pinigai atvirojo kodo biuro programų projektui „OpenOffice.org“. skaityti »

Muzikantai galės užsidirbti „YouTube“

Vaizdo portalas „YouTube“ paleido paslaugą „Merch Store“, leisiantį muzikantams uždirbti iš prekybos savo muzika ir kitomis prekėmis tiesiai iš savo „YouTube“ kanalo. skaityti »

Socialiniame tinkle įžeidinėjami vaikai

Vienoje Didžiosios Britanijos pradinių mokyklų kilo didelis skandalas, kai mokytoja savo „Facebook“ paskyroje mokinius išvadino „storuliais“ ir „nesveikais“. skaityti »

„Facebook“ išgelbėjo gyvybę

Socialinis tinklas „Facebook“ vienam Velso piliečiui išgelbėjo gyvybę. 59 metų Peter Casaru nubudęs ankstų rytą pasijuto labai blogai, jis negalėjo pajudinti kojų ir apsiversti. Vyras buvo paralyžiuotas. skaityti »

„Youtube“ siūlo filmų nuomos paslaugas

Vaizdo portalas „Youtube“ Didžiosios Britanijos gyventojams pasiūlė naują paslaugą – tiesioginę filmų nuomą. skaityti »

Nusikaltėliai bando pasipelnyti iš S. Džobso (S. Jobs) mirties

Vieno iš „Apple“ kompanijos įkūrėjo Styvo Džobso (Steve Jobs) mirtimi (apie ją pranešta spalio 6-ąją) suskubo pasinaudoti sukčiai. skaityti »

„Facebook“ tinkle atsirado vertimo paslauga

Kaip praneša „lenta.ru“, „Facebook“ tinkle atsirado galimybė išversti ten atsirandančius įrašus bei komentarus. skaityti »

Programoje „Google Maps“ – vaizdai iš sraigtasparnio

Programoje „Google Maps“ atsirado funkcija „Helicopter view“, suteiksianti naudotojams galimybę „paskraidyti“ virtualiu sraigtasparniu nustatyti maršrutu. skaityti »

S. Džobso (S. Jobs) mirtis – pagrindinė „Twitter“ tema

Naujiena apie vieno iš „Apple“ įkūrėjo Styvo Džobso (Steve Jobs) mirtį iš karto tapo viena populiariausių aptariamų temų „Twitter“ tinkle. skaityti »

„Delicious“ naudotojai nusivylę portalo atnaujinimu

Balandžio pabaigoje populiarų dalijimosi internetinėmis nuorodomis portalą įsigijo „YouTube“ įkūrėjai Čadas Hurlis (Chad Hurley) ir Styvas Čenas (Steve Chen). skaityti »