„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Škotijos tinklapiai baigsis galūne „scot“

Neseniai spaudoje pasirodė pranešimai, jog Londono interneto puslapiai ateityje turės unikalią galūnę ir tai ko gero „užkrečiama“, nes Škotijos vyriausybė pareiškė norą, jog jų internetiniai tinklalapiai baigtųsi galūne „scot“. skaityti »

„Vikipedijos“ populiarumas auga

„Vikipedija“, dar kitaip vadinama laisvoji enciklopedija, yra išsikovojusi savo vietą po internetine saule. Jos populiarumas stipriai auga, o lietuviška versija pagal straipsnių gausą jau pakilo į 28 vietą tarp visų 278 registruotų laisvųjų enciklopedijų. skaityti »

„Warner Bros“ pavers „Facebook“ naudotojus filmo herojais

Spalio 11 dieną specialiame socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje bus pradėtas rodyti serialas „Aim High“. skaityti »

Kalbos, verslumas, komunikacija: Lietuvos suaugusieji internete lavinsis nemokamai

Iki 2013 metų Lietuvoje ruošiamasi sukurti ir įdiegti naują, suaugusiesiems skirtą švietimo nuotoliniu būdu programą. skaityti »

Kinijoje klesti elektroninė prekyba

Ne paslaptis, jog Kinijoje galima įsigyti daugybės gerai žinomų prekių kopijų ir šiaip keisčiausių daiktų. skaityti »

Socialiniame tinkle – apsauga nuo reklamos

Socialiniam tinklui „Facebook“ skaičiuojant milijoninius naudotojų srautus ir generuojant didžiulę apyvartą iš reklamos, alkoholio gamintojai susirūpino vaikų saugumu. skaityti »

Socialinis tinklas vyresnio amžiaus žmonėms

„Facebook Light“ – socialinis tinklas vyresnio amžiaus arba turintiems demencijų žmonėms. skaityti »

„Google+“ jau prieinamas kiekvienam

Šią savaitę kompanija „Google“ visuomenei pristatė „Google+“. skaityti »

„Facebook“ – permainų sūkuryje

Didžiausias socialinis tinklalapis „Facebook“ paskelbė, savo vartotojus skatinsiantis dalytis muzika, kino filmais su savo draugais. skaityti »

Europoje vaikai vis dar mėgsta žiūrėti televizorių

Europoje gyvenančių vaikų, žiūrinčių TV programas antžeminės skaitmeninės televizijos (DTT) tinklais, auditorija sparčiai auga. skaityti »