„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Darbdaviai blokuoja „Facebook“ ir „Twitter“ svetaines

Didžiojoje Britanijoje vykdytos apklausos metu nustatyta, jog net trečdalis darbdavių blokuoja darbuotojams prieigą prie tokių svetainių, kaip „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, ir kt. skaityti »

„Orange Fever 2011“ – nauja programėlė krepšinio aistruoliams

Šiuo metu populiariausios Europos krepšinio čempionatui sukurtos programėlės , juolab, kad čempionatas vyksta Lietuvoje. Viena jų – „Orange Fever 2011“, kuri sukurta abiems populiariausioms išmaniųjų telefonų platformoms skaityti »

„Chrome“ naršyklėje atsirado mygtukas „Like“

Mygtukai „Like“ arba „+1“, suteikiantys galimybę teigiamai įvertinti vieną ar kitą interneto puslapį arba straipsnį, tampa vis populiaresni. skaityti »

Tailando gyventojas areštuotas už karaliaus įžeidimą „Facebook‘e“

Programuotojas iš Bankoko Surapakas Phuchaisaengas areštuotas už Tailando karaliaus Pumipono Aduljadeto įžeidimą socialiniame tinkle „Facebook“. skaityti »

Aktyviausiai internetu naudojasi švedai

Naujausios apklausos rodo, jog aktyviausiai Europos Sąjungoje (ES) internetu naudojasi švedai – nė karto nesinaudojančiųjų šiuo pasauliniu tinklu skaičius Švedijoje siekia vos 7 proc. skaityti »

Meksikoje mokytojai apkaltinti „Twitter terorizmu“

Dviem Meksikos miesto Verakruso gyventojams pateikti kaltinimai terorizmu. skaityti »

Prekės internetu. Pirkti ar nepirkti?

Artėjant rudeniui, kai moksleiviai ir studentai vėl pradės mokytis ar studijuoti, viena svarbiausių temų – kur įsigyti gerą kompiuterį už prieinamą kainą. skaityti »

Švedijos laikraščių tinklalapiai apribojo straipsnių komentarus

Keletas didžiausių Švedijos laikraščių savo tinklalapiuose įvedė apribojimų komentarų rašytojams. skaityti »

Pagal išsiunčiamų brukalų kiekį Europoje pirmauja Rusija

Rusija tapo lydere Europoje pagal išsiunčiamų brukalų kiekį ir užėmė trečią vietą pasaulyje, nusileidusi Indijai bei Brazilijai. skaityti »

„Google Maps“ siūlo balso paiešką

Kompanijos „Google“ paslauga „Google Maps“ nuo šiol turi ir balso paiešką. skaityti »