„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google“ pristatė muzikos tinklaraščio paslaugą

Kompanija „Google“ pristatė muzikos tinklaraštį „Magnifier“, skirtą „Music Beta“ paslaugos naudotojams. skaityti »

Dažniausi naujokai internete vyresnio amžiaus žmonės

Per pastaruosius metus šalyje ženkliausiai išaugo vyresnio interneto naudotojų skaičius, kurie yra naujokai elektroninėje erdvėje, todėl joje dar nėra labai aktyvūs ir elgiasi atsargiai. skaityti »

„Anonymous“ rankose – asmeniniai JAV elektrinių traukinių keleivių duomenys

Programišių grupuotė „Anonymous“ įsilaužė į elektrinių greitųjų San Francisko traukinių judėjimą valdančią sistemą BART. skaityti »

„Twitter“ pakeitė klientų informavimo sistemą

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ pakeitė naudotojų informavimo apie naujus įvykius sistemą. Pranešimų juosta nuo šiol padalyta į du srautus. skaityti »

„Facebook“ pristatė „Facebook Messenger“

Socialinis tinklas „Facebook“ išleido nemokamą taikomąją apsikeitimo pranešimais programą „Facebook Messenger“. Ji veikia „iOS“ bei „Android“ paremtuose įrenginiuose. skaityti »

„Anonymous“ apkaltinta rengianti atakas prieš „Facebook“

Svetainėje „YouTube“ pasirodė klipas, nufilmuotas programišių grupuotės „Anonymous“. skaityti »

„Spamo karaliui“ pateikti kaltinimai dėl brukalų platinimo „Facebook’e“

Kalifornijos valstijos federalinis teismas pateikė kaltinimus Senfordui Volesui (Sanford Wallace), prisidėjusiam prie brukalų platinimo „Facebook“ tinkle akcijos organizavimo. skaityti »

„Google+“ pagal auditorijos skaičiaus augimą lenkia „Facebook“ ir „Twitter“

Socialinio tinklo „Google+“ naudotojų skaičius perkopė 25 mln. „comScore“ ataskaitoje teigiama, jog 25 mln. ribą „Google+“ peržengė liepos 24 dieną – praėjus mažiau nei mėnesiui po paslaugos paleidimo. skaityti »

Vokietija ketina uždrausti „Facebook“ atpažinti naudotojų veidus

Hamburgo informacijos apsaugos valdyba nustatė, jog „Facebook“ įvesta naujovė – veidų atpažinimas fotografijose – prieštarauja Vokietijos įstatymams. skaityti »

Bus atsisakyta senosios „Twitter“ versijos

Interneto dienoraščių tinklas „Twitter“ visiškai atsisakys senosios tinklalapio versijos. skaityti »