„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Facebook“ tinkle atsirado nėščiosios statusas

Socialinio tinklo „Facebook“ naudotojoms suteikta galimybė savo profilyje nurodyti, jog jos laukiasi kūdikio. skaityti »

„The Sun“ perspėjo skaitytojus apie asmeninių duomenų nutekėjimą

Bulvarinio leidinio „The Sun“ redakcija išplatino perspėjimą apie tai, jog asmeniniai skaitytojų, dalyvavusių laikraščio portalo konkursuose, apklausose, duomenys galėjo būti pavogti. skaityti »

„YouTube“ – populiariausia vaizdo svetainė JAV

Naujausi tyrimai rodo, jog Jungtinėse Amerikos Valstijose apie 71 proc. suaugusiųjų naudojasi „YouTube“ ir „Vimeo“ svetainėmis. skaityti »

Programišiai pavogė asmeninius 35 mln. Korėjos gyventojų duomenis

Nežinomi programišiai atakavo populiarų Pietų Korėjoje tinklalapį „Nate“ ir socialinį tinklą „Cyworld“. skaityti »

„Google“ paieškoje – slapti dokumentai

„Google“ paieškos sistemoje aptikti slapti Rusijos ministerijų ir valstybinių institucijų dokumentai, kuriuos perskaityti galima tiesiog įvedus paieškoje tam tikrą užklausą. skaityti »

Už reklamos internete peržiūrą – dovanos

Brauno universiteto studentas Brendonas Josimura (Brandon Yoshimura) įsteigė internete resursą „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą. skaityti »

Parduotuvėje „App Store“ pasirodė „Google+“

„iPhone“ skirta taikomoji programa „Google+“ suteiks galimybę naudotojams gauti prieigą iš savo prietaisų prie pagrindinių socialinio tinklo „Google+“ funkcijų. skaityti »

Portmone.com pardavinės lėktuvų bilietus naujoviškai

Ukrainos tarpbankinė el. pristatymo ir sąskaitų apmokėjimo sistema drauge su anywayanyday.com savo puslapyje pristatė naują bilietų rezervavimo ir mokėjimo už juos paslaugą. skaityti »

Pavaldiniai nenori draugauti su savo viršininkais socialiniuose tinkluose

Vis dažniau galima pastebėti, kad viršininkas pavaldinius kviečiasi į „Facebook“ draugų ratą. skaityti »

Įprastos interneto svetainės išnyks po kelerių metų?

Įprastus interneto puslapius pakeis integruotos socialinės tarnybos. skaityti »