„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Australijoje įsigalios „Facebook“ naudotojų amžiaus cenzas

Australijos valdžia svarsto galimybę įvesti amžiaus cenzą savo šalies „Facebook“ naudotojams. skaityti »

„Google Labs“ projektas uždaromas

Interneto gigantė „Google“ pranešė, jog uždaro projektą „Google Labs". skaityti »

Lietuvišku socialiniu tinklu naudojasi 2,5 milijono pasaulio gyventojų

Lietuvių kompanijos vystomas mobilus socialinis tinklas „Eskimi” peržengė 2,5 milijono vartotojų skaičių, praėjus 3 mėnesiams po pasiekto pirmojo milijono. skaityti »

„Google“ pasiūlys nuorodų trumpinimo paslaugą

Pranešama, jog, norėdama pasiūlyti nuosavą nuorodų trumpinimo paslaugą, kompanija „Google“ įsigijo teises į domeną g.co. skaityti »

„Facebook“ pasiūlys aktualių pasaulio naujienų

Socialiniame tinkle „Facebook“ dar šiais metais atsiras naujienų pateikimo paslauga. skaityti »

Pasaulio moterų futbolo čempionato metu pasiektas „Twitter“ rekordas

Birželio 26–liepos 17 dieną Vokietijoje vykęs šeštasis istorijoje FIFA pasaulio moterų futbolo čempionatas pasižymėjo ne tik gera organizacija, dideliu žiūrovu skaičiumi ir įspūdinga intriga, bet ir populiarumu internetinėje erdvėje. skaityti »

Programišiai pavogė asmeninius Lady Gagos gerbėjų duomenis

Programišių grupuotė „SwagSec“ įsilaužė į oficialų atlikėjos Lady Gagos tinklalapį ir pavogė dalies užsiregistravusių čia asmenų duomenis. skaityti »

„Google“ paieškoje nebebus Belgijos laikraščių

Paieškos sistema „Google“ iš savo serverių pašalino kai kurių Belgijos periodinių leidinių vokiečių ir prancūzų kalbomis nuorodas. skaityti »

„Anonymous“ turės nuosavą socialinį tinklą

Grupuotė „Anonymous“ nusprendė kurti nuosavą, necenzūruojamą socialinį tinklą. skaityti »

Socialinis tinklas „One.lt“ ir vėl parduotas

Socialinio tinklo internete „One.lt“ 100 proc. akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo bendrovė „Tipro“. skaityti »