„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Trečiadienį „Facebook“ pristatys paslaptingą naujovę

Didėjanti konkurencija tarp kompanijų „Google“ ir „Facebook“ vartotojams atneša vis didesnių naujovių. skaityti »

„Google“ nutraukė registraciją „Google +“

Kompanija „Google“ nutraukė registraciją su pakvietimais į naująjį socialinį tinklą „Google+“. skaityti »

„Nokia“ keičia savo oficialaus tinklalapio dizainą

Bendrovėje „Nokia“ ir toliau vyksta didžiulės permainos. skaityti »

Pradėtas „Google“ veiklos tyrimas

JAV Federalinė prekybos komisija nori išsiaiškinti, ar „Google“ interneto rinkoje nevaržo savo konkurentų interesų. skaityti »

Startavo naujas socialinis tinklas „Google+“

Užvakar interneto kompanija „Google“ pristatė socialinio tinklo paslaugą „Google+“. skaityti »

JAV bankams sukurtos naujos darbo internete taisyklės

JAV valdžia sukūrė naujas duomenų apsaugos internete taisykles, skirtas šalies bankams. skaityti »

Atsiminimų lenta iš socialinių tinklų

Praėjusią vasarą kelionės nuotraukas sukėlėme į „Picasą“, filmukus į „You Tube“, o atsiliepimus parašėme „Facebook“ ir „Twitter“. skaityti »

„Stay.com“ – svetainė planuojantiems keliones

Vasara – atostogų metas! Kad ir kokia nuvalkiota būtų ši frazė, ji skelbia tiesą. skaityti »

Turkijoje suimti 32 „Anonymous“ grupuotės nariai

Prieš savaitę laiko Turkijoje suimti 32 programišių grupuotės dalyviai „Anonymous“ veikloje. skaityti »

Išaugo Rusijos kompanijų, draudžiančių socialinius tinklus, skaičius

Prieiga prie socialinių tinklų darbo vietose uždrausta 63 proc. Rusijos kompanijų. skaityti »