„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Evertink.lt“ – interneto parduotuvių vertinimų svetainė

„Evertink.lt“ yra naudinga iniciatyva, kuri ateityje gali padėti renkantis elektroninę parduotuvę. skaityti »

Britai uždraudė „Yahoo!“ reklamuoti greitą važiavimą

Už reklamos kontrolę atsakinga Didžiosios Britanijos bendrovė ASA (angl. The Advertising Standards Authority) uždraudė „Yahoo!“ reklamą, skatinančią nesaugų elgesį kelyje skaityti »

„Twitter“ tinkle reklamuotos vogtos kreditinės kortelės

Galima tikėtis, jog internete siaučiantys nusikaltėliai liks šešėlyje ir apribos savo bandymus parduoti vogtas prekes įtartinuose forumuose, tačiau retsykiai kai kurie iš jų nustebins netikėtais bandymais. skaityti »

Redaguok nuotraukas internete – naudingas įrankis

Pasukti nuotrauką lengva su bet kuria peržiūros programa. O apkirpti, pakeisti formatą, sumažinti ar sukarpyti į kelias dalis? skaityti »

„Facebook“ įdiegė „Microsoft“ technologiją, skirtą kovai su vaikų pornografija

Socialinis tinklas „Facebook“ vienas pirmųjų prisijungė prie „Microsoft“ iniciatyvos kovoti su vaikų pornografija internete. skaityti »

Programišiai atakavo Gruzijos opozicijos TV kanalo puslapį

Gruzijos opozicijos kanalo „Maestro“ svetainę gegužės 21 dieną atakavo programišiai. skaityti »

Siekdamas populiarumo „Twitter“, amerikietis apgavo savo 81 m. tėvą

Indianapolio gyventojas apgavo savo 81 metų tėvą pasakęs jam, jog „Twitter“ – tai paieškos sistema. skaityti »

Niujorko gyventojai padavė į teismą paieškos sistemą

Aštuoni Niujorko gyventojai padavė į teismą Kinijos paieškos sistemą „Baidu“, apkaltinusi ją susitarus su Kinijos valdžia ir apribojus demokratinės tematikos pasisakymus tinkle. skaityti »

„Facebook“ tinkle pasirodė mygtukas „Man nepatinka“

Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodė virusas –mygtukas „Dislike“ (liet. Man nepatinka). skaityti »

„YouTube“ atsirado kanalas, skirtas žuvusiems žurnalistams atminti

Kaip praneša „Agence France Presse“, svetainėje „YouTube“ atsirado kanalas, skirtas žuvusiems žurnalistams atminti. skaityti »