„Investuok į picą“ – pirmasis profesionalus lietuviškas „Facebook“ žaidimas

Publikuota: 2012 m. vasario 1 d. trečiadienis

Ieškant naujų būdų pasiekti klientus per „Facebook‘ą“, 2010 m. dėmesys nukrypo į socialinius žaidimus. Ir nenuostabu: „Farmwille“ tuo metu per mėnesį pritraukdavo beveik 62 mln. aktyvių žaidėjų. 2011 m. pabaigoje reklaminės kampanijos Facebook žaidimuose buvo organizuojamos masiškai. Galbūt tai prigis ir pas mus – „Facebook‘e“ jau galima žaisti lietuvių kurtą „Investuok į picą“.

Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.

Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.

Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per Facebook arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12–18 metų amžiaus moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.

Pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo Facebook žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.



 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Kinija – internautų šalis

Dabar internetu naudojasi daugiau nei trečdalis iš 1,3 milijardo Kinijos gyventojų. Tai daugiau nei pasaulinis vidurkis, siekiantis 30 proc. skaityti »

„Facebook“ leido reklamuoti azartinius lošimus ir alkoholį

„Facebook“ vadovybė atšaukė apribojimą publikuoti alkoholio, tabako bei azartinių lošimų reklamą. skaityti »

Pamankštinkite smegenis kryžiažodžių svetainėje „CrossRoads“

Ar ne laikas pailsėti? Poilsis gali būti įvairus, pavyzdžiui, smegenų miklinimas sprendžiant kryžiažodžius. skaityti »

Ką internetas žino apie mus?

Praleidę vos kelias minutes, internete apie save galime sužinoti daugybę svarbių dalykų – su kuo bendraujame, ką veikiame, kaip atrodome. Deja, šiuos duomenis galime matyti ne tik mes, bet ir pašaliniai asmenys. skaityti »

„Dovanusala.lt“ – ieškantiems pramogų ir dovanų

Neseniai interneto platybėse virtualias duris atvėrė nauja elektroninė parduotuvė „Dovanusala.lt“. skaityti »

Naudotojų nuotraukas „Facebook“ pavertė reklama

„Facebook“ fotografijų albumuose atsirado nauja funkcija, suteikianti galimybę pažymėti nuotraukose įmonių produkciją ir prekės ženklus bei garsenybes ir masines informavimo priemones. skaityti »

Populiariausių „YouTube“ dainų sąrašo viršuje – Dženifer Lopez

Svetainė „YouTube“ pasiūlė oficialų populiariausių dainų sąrašą „YouTube 100“, kuriame pristatyta šimtas populiariausių savaitės muzikinių vaizdo klipų. skaityti »

Erelių kasdienybės transliacija internetu pagerino visus rekordus

Tiesioginės erelių kasdienio gyvenimo transliacijos internetu pagerino visus žiūrimumo rekordus ir sutraukė prie ekranų per 95 mln. internautų. skaityti »

Socialiniame tinkle „Facebook“ bus galima žaisti „Civilization“

Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodys žaidimui „Civilization“ pritaikyta taikomoji programa „Civ World“. skaityti »

„Pasiklydę virtualiame pasaulyje“

Internetas tampa ne tik darbo priemone ir laisvalaikio praleidimo būdu. Vis garsiau kalbame apie internete tykančius pavojus. skaityti »