Karščiausia Lietuvos „Facebook“ naujiena – statistikos įrankis

Publikuota: 2012 m. lapkričio 8 d. ketvirtadienis

Šaltinis: www.itbaze.lt

Socialių tinklų profesionalai iš „Socialaus marketingo” pristato naują ir itin patogų įrankį Lietuvos „Facebook“ puslapių administratoriams – tai „Socialaus marketingo statistika”. Speciali programa leis analizuoti savo „Facebook“ puslapius, priimti teisingus sprendimus bei efektyviau vykdyti veiklą šiame socialiniame tinkle.

„Stebėjome, kokie klausimai dažniausiai kyla „Facebook“ puslapių administratoriams ir kokia informacija juos labiausiai domina konferencijų, susitikimų metu. Taip pat matėme, kokie rodikliai daro realią įtaką „Facebook“ puslapių komunikacijos sėkmei, ir norėjome šiomis žiniomis pasidalinti su visais, taip padėdami komunikaciją „Facebook“ padaryti švaresne ir efektyvesne. Todėl pradėjome kurti tokį įrankį, kuris palengvins kasdienės puslapių priežiūros stebėjimą ir analizę”, – projektą pristatė „Socialaus marketingo” kūrybos ir procesų vadovas Aidis Dalikas.

„Facebook“ siūlomi statistiniai duomenys (Insights) yra pakankamai sudėtingi, o teisingai juos analizuoti, braižyti grafikus ir ieškoti koreliacijų – ilgas ir nuobodus užsiėmimas. „Socialaus marketingo statistika” pateikia atsakymus į esminius klausimus. Visa tai pateikiama paprasta, lengvai suprantama ir patrauklia forma.

„Vartotojų reakcija mus apstulbino. Prie pirmojo lietuviško „Facebook“ puslapių statistikos įrankio jau prijungė per 1000 „Facebook“ puslapių, kurių bendras gerbėjų skaičius viršija 3,5 mln.! Tokio pasisekimo tikrai nesitikėjome”, – džiaugėsi A. Dalikas.

“Socialaus marketingo statistika” – tai jaunas ir sparčiai tobulėjantis įrankis, kol kas esantis pradinės stadijos. Joje kūrėjai laukia vartotojų atgalinio ryšio – kokių funkcijų jiems norėtųsi, kas galėtų būti pakoreguota ir t. t. Nuo to priklausys tolesnių funkcijų diegimas.

Artimiausiu metu taip pat planuojamas ir kitų, kol kas tik vidiniam naudojimui pritaikytų, įrankių pristatymas „Facebook“ puslapių administratoriams: „Facebook“ reklamų kūrimo ir valdymo bei kitų su „Facebook“ puslapiais susijusių funkcijų palengvinimai.

Statistikos įrankį galima išbandyti internetiniu adresu: www.socialusmarketingas.lt/statistika.

Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Google+“ atsirado naujų funkcijų nuotraukoms ir vaizdo medžiagai apdoroti

Socialinio tinklo „Google+“ kūrėjai neseniai pridėjo iškart kelias naujas funkcijas, gerinančias ir lengvinančias darbą su nuotraukomis bei vaizdo medžiaga. skaityti »

Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose. skaityti »

500 km lietuviško kino – internetiniame portale

Neseniai vykusiame „IBM Forume 2013“ buvo pristatytas Lietuvos dokumentinio kino internete projektas www.e-kinas.lt. Nuo šiol kiekvienas, besidomintis kino istorija, turi galimybę peržiūrėti kino žurnalus, kronikas, vaidybinius, animacinius ir kitus filmus neišeidamas iš namų. skaityti »

„Google“ pradėjo reklamoje naudoti vartotojų vardus ir nuotraukas

Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. skaityti »

IBM „debesys“ padeda valdyti miestus

IBM pristatė naujas priemones, leidžiančias analizuoti miesto infrastruktūros generuojamus duomenis ir geriau tenkinti gyventojų poreikius. skaityti »

Bendroje 1,28 mlrd. „Facebook" naudotojų nuotraukoje galite rasti ir save

Tiesiogiai veikianti programėlė „The Faces of Facebook" („Veidaknygės veidai") skenuoja kiekvieno „veidaknygės" naudotojo viešą profilį, o tokių – maždaug septintadalis planetos gyventojų. skaityti »

Geležinkelių transporto triukšmo ir saugos kontrolė – internete

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis baigia įgyvendinti projektą „Geležinkelių transporto rizikos valdymo ir priežiūros viešųjų elektroninių paslaugų sukūrimas“, kurio metu sukurtos e. paslaugos padarys geležinkelių transportą saugesnį. skaityti »

Internetu galima stebėti autobusų ir troleibusų važiavimo greitį

Vilniuje autobusų vidutinis važiavimo greitis siekia 21,19 km/val., o troleibusų – 17,6 km/val. Stebėti transporto priemonių greitį nuo šiol kiekvienas norintis gali ir internetu. skaityti »

„Google“ padės pamatyti dalelių greitintuvą

Šią savaitę kompanijos „Google“ išplatintame pranešime skelbiama, jog netrukus naudojantis „Google Street View“ bus galima apsilankyti CERN. skaityti »

Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra. skaityti »