Kas populiariausias internete

Publikuota: 2011 m. gruodžio 9 d. penktadienis

Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus.

Sąrašo viršuje atsidūrė britų dainininkė Adele, o jos darbas „Rolling in the Deep“ tapo dažniausiai parsisiunčiamu kūriniu. Tarp „iTunes Store“ klientų jis kur kas populiaresnis nei Keitės Peri (Katy Perry), Bruno Marso ar grupės „Cee-Lo Green“ – taip pat pretendavusių į populiariausiųjų viršūnes – muzika.

Atlikėjos Adele albumas „21“ pagal parsisiuntimo skaičių aplenkė Lil Vein (Lil Wayne), Kanja Vestą (Kanye West), Jay-Z ir grupes „Coldplay“ bei „Mumford&Sons“. Visgi metų albumu pripažintas septintasis studijinis grupės „Foo Fighters“ darbas „Wasting Light“.

Repo muzikos atlikėja Nicki Minaj nugalėjo „Metų proveržio“ kategorijoje, o „Metų daina“ tapo grupės „Foster The People“ kompozicija „Pumped Up Kicks“.

Kalbant apie filmus, labiausiai parsisiunčiama juosta 2011 metais pripažintas „Socialinis tinklas“. TV serialų mėgėjai dažniausiai pirko juostos „Daktaras Kas“ serijas.  

Šaltinis: internet.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Iš parduotuvės „iTunes“ parsisiųsta 25-milijardinė daina

Vasario pradžioje „Apple“ pranešė, kad vartotojai iš parduotuvės „iTunes Store“ jau parsisiuntė per 25 mlrd. muzikinių kūrinių. skaityti »

Seimo Pirmininkė L. Graužinienė: viešąsias paslaugas reikia sparčiau perkelti į internetą

Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkė Loreta Graužinienė su Europos Komisijos vicepirmininku Andrusu Ansipu aptarė Europos Sąjungos bendrosios skaitmeninės rinkos iniciatyvą, kuri leistų paspartinti skaitmeninių technologijų pritaikymą įvairiose srityse. skaityti »

Europiečiai pirkdami internetu išleidžia vis daugiau pinigų

Logistikos bendrovės „PostNord“ ataskaitoje „Elektroninė komercija Europoje“ skelbiama, kad europiečiai vis dažniau reguliariai apsiperka per internetą ir išleidžia daug daugiau nei anksčiau. skaityti »

Baltarusijoje – domeno .bel startas

Baltarusijoje pradėta prekyba domenu .bel (.бел). skaityti »

Pirkėjai bus „gaudomi“ per „YouTube“

„Google“ pristatė galimybę per „YouTube“ rodomą reklamą tiesiogiai įsigyti reklamuojamą prekę. skaityti »

Olandijoje pradėjo veikti svetainė pabėgėliams, ieškantiems būsto

Trys jauni Olandijos gyventojai sukūrė interneto svetainę, skirtą pabėgėliams. Jos tikslas – padėti nemokamo būsto ieškantiems asmenims. skaityti »

Elektroniniai sutikimai donoro kortelei gauti pildomi jau pusantrų metų

Nacionalinis transplantacijos biuras prie Sveikatos apsaugos ministerijos informuoja, kad per pusantrų metų, kai Lietuvoje buvo įteisinta galimybė elektroniniu būdu pareikšti valią po savo mirties paaukoti organus ir (ar) audinius donorystei, ja pasinaudojo jau 2 615 žmonių. skaityti »

„Twitter“ kviečia remti politines kampanijas

Socialinio tinklo „Twitter“ komanda sukūrė rinkimų kampanijų JAV teritorijoje paramos funkciją. skaityti »

Šalies įmonės kviečiamos aktyviai naudotis E. pristatymo sistema

Susisiekimo ministerija informuoja, kad pagal š. m. rugpjūčio 26 d. priimtą Vyriausybės nutarimą dėl naudojimosi E. pristatymo sistema šalies įmonėms sukurtos e. dėžutės, kurias reikia aktyvuoti. skaityti »

Sistema „Nonstop.lt“ leis greičiau išsikviesti pagalbą

Į gimtuosius miestus su socialiniuose tinkluose rastais vežėjais ir keleiviais važiuodavusios Vilniaus universiteto studentės sugalvojo būdą, kaip keliones padaryti saugesnes. skaityti »

„Samsung“ pademonstravo, kaip daiktų interneto vizija tampa realybe

„Samsung Electronics“ didžiausioje Europos buitinės elektronikos parodoje IFA 2015 įrodė, jog daiktų interneto (Internet of Things) vizija žingsnis po žingsnio virsta realybe. skaityti »