Kas populiariausias internete

Publikuota: 2011 m. gruodžio 9 d. penktadienis

Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus.

Sąrašo viršuje atsidūrė britų dainininkė Adele, o jos darbas „Rolling in the Deep“ tapo dažniausiai parsisiunčiamu kūriniu. Tarp „iTunes Store“ klientų jis kur kas populiaresnis nei Keitės Peri (Katy Perry), Bruno Marso ar grupės „Cee-Lo Green“ – taip pat pretendavusių į populiariausiųjų viršūnes – muzika.

Atlikėjos Adele albumas „21“ pagal parsisiuntimo skaičių aplenkė Lil Vein (Lil Wayne), Kanja Vestą (Kanye West), Jay-Z ir grupes „Coldplay“ bei „Mumford&Sons“. Visgi metų albumu pripažintas septintasis studijinis grupės „Foo Fighters“ darbas „Wasting Light“.

Repo muzikos atlikėja Nicki Minaj nugalėjo „Metų proveržio“ kategorijoje, o „Metų daina“ tapo grupės „Foster The People“ kompozicija „Pumped Up Kicks“.

Kalbant apie filmus, labiausiai parsisiunčiama juosta 2011 metais pripažintas „Socialinis tinklas“. TV serialų mėgėjai dažniausiai pirko juostos „Daktaras Kas“ serijas.  

Šaltinis: internet.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Iš parduotuvės „iTunes“ parsisiųsta 25-milijardinė daina

Vasario pradžioje „Apple“ pranešė, kad vartotojai iš parduotuvės „iTunes Store“ jau parsisiuntė per 25 mlrd. muzikinių kūrinių. skaityti »

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »