Kas populiariausias internete

Publikuota: 2011 m. gruodžio 9 d. penktadienis

Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus.

Sąrašo viršuje atsidūrė britų dainininkė Adele, o jos darbas „Rolling in the Deep“ tapo dažniausiai parsisiunčiamu kūriniu. Tarp „iTunes Store“ klientų jis kur kas populiaresnis nei Keitės Peri (Katy Perry), Bruno Marso ar grupės „Cee-Lo Green“ – taip pat pretendavusių į populiariausiųjų viršūnes – muzika.

Atlikėjos Adele albumas „21“ pagal parsisiuntimo skaičių aplenkė Lil Vein (Lil Wayne), Kanja Vestą (Kanye West), Jay-Z ir grupes „Coldplay“ bei „Mumford&Sons“. Visgi metų albumu pripažintas septintasis studijinis grupės „Foo Fighters“ darbas „Wasting Light“.

Repo muzikos atlikėja Nicki Minaj nugalėjo „Metų proveržio“ kategorijoje, o „Metų daina“ tapo grupės „Foster The People“ kompozicija „Pumped Up Kicks“.

Kalbant apie filmus, labiausiai parsisiunčiama juosta 2011 metais pripažintas „Socialinis tinklas“. TV serialų mėgėjai dažniausiai pirko juostos „Daktaras Kas“ serijas.  

Šaltinis: internet.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Iš parduotuvės „iTunes“ parsisiųsta 25-milijardinė daina

Vasario pradžioje „Apple“ pranešė, kad vartotojai iš parduotuvės „iTunes Store“ jau parsisiuntė per 25 mlrd. muzikinių kūrinių. skaityti »

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »