Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus.
Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus.
Sąrašo viršuje atsidūrė britų dainininkė Adele, o jos darbas „Rolling in the Deep“ tapo dažniausiai parsisiunčiamu kūriniu. Tarp „iTunes Store“ klientų jis kur kas populiaresnis nei Keitės Peri (Katy Perry), Bruno Marso ar grupės „Cee-Lo Green“ – taip pat pretendavusių į populiariausiųjų viršūnes – muzika.
Atlikėjos Adele albumas „21“ pagal parsisiuntimo skaičių aplenkė Lil Vein (Lil Wayne), Kanja Vestą (Kanye West), Jay-Z ir grupes „Coldplay“ bei „Mumford&Sons“. Visgi metų albumu pripažintas septintasis studijinis grupės „Foo Fighters“ darbas „Wasting Light“.
Repo muzikos atlikėja Nicki Minaj nugalėjo „Metų proveržio“ kategorijoje, o „Metų daina“ tapo grupės „Foster The People“ kompozicija „Pumped Up Kicks“.
Kalbant apie filmus, labiausiai parsisiunčiama juosta 2011 metais pripažintas „Socialinis tinklas“. TV serialų mėgėjai dažniausiai pirko juostos „Daktaras Kas“ serijas.