Lietuvoje pradėjo veikti išmanusis paslaugų portalas

Publikuota: 2013 m. liepos 10 d. trečiadienis

Lietuvoje pradėjo veiklą pirmasis išmanusis paslaugų paieškos ir pasiūlos portalas Paslaugos24.lt, kuriame gali registruotis tiek paslaugų teikėjai, tiek pirkėjai. Portalo sistema sudaro sąlygas jiems betarpiškai bendrauti ir taip užtikrina pirkėjams greitą ir labiausiai jų poreikius atitinkančios paslaugos įsigijimą, o paslaugų teikėjams – lengvą potencialių klientų radimą.

„Prireikus vienos ar kitos paslaugos, dažniausiai klausiama artimiausių draugų ar pažįstamų patarimo, ieškoma skelbimų internete ar spaudoje, tačiau informaciniuose skelbimuose dažnai pritrūksta aiškesnio paslaugų aprašymo, suteikiamų garantijų nurodymo, kainų, pasinaudojusių paslaugomis atsiliepimų, galų gale – net ir kontaktai pateikiami ne visada teisingi. Reikiamos informacijos paieškos užtrunka ilgokai, kol surandamas tinkamas paslaugos kokybės ir kainos santykis. Būtent dėl šių priežasčių sukūrėme portalą, kuriame būtų užtikrinta greita, paprasta bei efektyvi paslaugos paieška“, – sako portalo Paslaugos24.lt įkūrėjas Giedrius Latvėnas, pridurdamas, jog portalas unikalus ir suteikta platforma paslaugų teikėjams ieškoti potencialių klientų.

Paslaugos24.lt iš kitų panašaus pobūdžio portalų išsiskiria ir didele funkcijų gausa. Paslaugų pirkėjai čia gali patys įkelti skelbimą, jame nurodyti reikalingą paslaugą, pagal savo pateiktą skelbimą gauti pasiūlymus iš paslaugų teikėjų ir išsirinkti labiausiai tinkantį variantą. Taip pat portale yra išsami informacija apie rūpimus paslaugų teikėjus, atsiliepimai apie jų paslaugas (juos gali palikti tik paslauga pasinaudoję asmenys), be to, pirkėjams suteikiama galimybė patiems tiesiogiai siųsti pasiūlymus paslaugų teikėjams, derėtis su jais. Portale paslaugų teikėjus galima rinktis iš įvairių sektorių: pradedant transporto remontu, nuoma, pastatų statyba ir remontu, sveikatos priežiūros paslaugomis ir baigiant senųjų amatų puoselėtojais.

Naujajame portale užsiregistravusios paslaugas teikiančios įmonės ar asmenys čia gali pridėti savo paslaugų aprašymą bei atliktų darbų nuotraukas, gauti klientų, ieškančių konkrečios  paslaugos, skelbimus, siųsti paslaugų pasiūlymus klientams tiesiogiai, derėtis dėl kainų, prireikus, taikyti nuolaidą, patiems ieškoti ir užmegzti ryšį su potencialiais klientais. Paslaugų teikėjams keliami vieninteliai reikalavimai – kokybiškai užpildyti savo (įmonės) profilį bei reaguoti į žmonių pateiktus skelbimus.

G. Latvėno teigimu, nors portalas veikia tik kelias dienas, apsilankiusieji jau dabar gali rinktis iš daugiau nei 70 skirtingas paslaugas teikiančių įmonių. „Tikėtina, kad norinčiųjų tokiu būdu prisistatyti klientams, daugės – čia kasdien registruojasi per 10 naujų įmonių ar pavienių asmenų, teikiančių įvairias paslaugas“, – sako portalo įkūrėjas.

 

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Saugesnio interneto diena: patarimai naudotojams

2017 m. vasario 7 d. Europoje minima Saugesnio interneto diena, kurios tikslas – paskatinti jaunus žmones saugiau ir atsakingiau naudotis internetu bendraujant, apsiperkant, siunčiantis filmus bei muziką. skaityti »

„Google Maps“ atvėrė Vilniaus oro uosto vidų

Apie Vilniaus oro uostą galima sužinoti dar daugiau – nuo šiol jo vidaus žemėlapį galima pamatyti per „Google“ siūlomą internetinių žemėlapių paslaugą. skaityti »

46 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu 2016 m. IV ketv. atlikto tyrimo duomenimis, 46 proc. Lietuvos gyventojų per pastaruosius 12 mėn. lankėsi valstybės institucijų ir įstaigų interneto svetainėse. skaityti »

Kovai su patyčiomis – seminarai internetu

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuota kampanija „Už saugią Lietuvą“ kartu su partneriais - elektroniniu dienynu TAMO, toliau tęsia veiklas kovoje su patyčiomis ir emociniu smurtu. skaityti »

Vaikai nesuvokia, kokios grėsmės jų tyko internete

Trečdalis penkiolikmečių yra dalinęsi internete savo nuotraukomis, kuriose jie buvo apsinuoginę. Tai – tik vienas iš šokiruojančių faktų, kuriuos atskleidė daugiau nei metus trukęs Anglijos vaikų reikalų komisaro tyrimas. skaityti »

Pavydas interneto draugams kelia neigiamas emocijas

Socialinė žiniasklaida prasidėjo kaip priemonė palaikyti ryšį su draugais ir dalytis laimingais prisiminimais. skaityti »

Kuo „Facebook“ nustebins 2017-aisiais?

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ 2016-aisiais savo vartotojus džiugino naujų funkcijų ir patobulinimų gausa. skaityti »

Suomiai labiausiai priklausomi nuo interneto

Švedų mobiliojo ryšio operatorius „Tefficient“ atliko tyrimą 32-ose pasaulio šalyse, siekdamas išsiaiškinti, kuri šalis yra labiausiai priklausoma nuo išmaniųjų elektroninių prietaisų. skaityti »

Prie interneto lietuviai dažniausiai jungiasi išmaniaisiais telefonais

Išmanusis telefonas tampa pagrindine Lietuvos gyventojų priemone naudotis internetu. skaityti »

Per internetą daugiausia apsiperka Izraelio gyventojai

2016 metais į Izraelį atėjo 8,1 tonos prekių, užsakytų užsienio el. parduotuvėse. skaityti »