Lietuvos kaimus jau pasiekė 80 proc. numatytų plačiajuosčio interneto linijų

Publikuota: 2011 m. rugsėjo 12 d. pirmadienis


Lietuvos kaimiškose vietovėse sėkmingai vyksta plačiajuosčio interneto plėtros darbai. Šiuo metu jau nutiesta apie 80 proc. visų numatytų šviesolaidinių linijų, kurios suteiks galimybę atokių vietovių gyventojams naudotis spartaus interneto paslaugomis.

Nuo praėjusių metų balandžio, kai buvo pradėtas antrasis plačiajuosčio interneto plėtros etapas, visoje Lietuvoje nutiesta 3847 km šviesolaidinių kabelių iš planuojamų 4809 km.

Šiuo metu visi numatyti darbai jau baigti Skuodo, Kalvarijos, Marijampolės, Varėnos ir Švenčionių rajonuose. Prie šviesolaidinių linijų šiose vietovėse iš viso prijungtos 44 mokyklos, 42 bibliotekų filialai, taip pat medicinos punktai, viešosios interneto prieigos centrai.

„Iki metų pabaigos tikimasi nutiesti visus reikalingus šviesolaidinius kabelius. Spartusis interneto ryšys pasieks 98 proc. Lietuvos kaimiškų vietovių“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Panaudodami sukurtą infrastruktūrą, visi ryšio operatoriai galės vienodomis sąlygomis teikti spartaus interneto paslaugas gyventojams, mokykloms, bibliotekoms, valstybės ir vietos savivaldos institucijoms, verslo įmonėms. Kaimo vietovėse naudotis internetu bus galima tomis pačiomis kainomis, kaip ir mieste.

Šių metų birželį baigtas vienas iš technologiškai sudėtingiausių projekto etapų – gamtą tausojančia betranšėje technologija šviesolaidinis kabelis nutiestas Kuršių marių dugnu iš Klaipėdos į Neringą. 1,7 km ilgio gręžinys, atliktas 40 m žemiau vandens lygio, tapo vienu ilgiausių Baltijos šalyse.

Pagal prioritetą „Informacinė visuomenė visiems“ projektui RAIN–2 įgyvendinti skirta 173 mln. Lt Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »