Marketingo specialistams – patogesnė ir atnaujinta reklaminių suvenyrų svetainė www.mamareklama.lt

Publikuota: 2012 m. kovo 2 d. penktadienis

Viena pagrindinių marketingo priemonių, reikalingų kiekvienai įmonei ir produktui – reklama. Viena iš efektyviausių reklamos priemonių – reklaminiai suvenyrai.

Kadangi reklaminių suvenyrų asortimentas labai platus ir gamintis reklaminę atributiką pagal individualius užsakymus nėra nauja, todėl marketingo specialistui į pagalbą ateina reklamos agentūra.

„Mama reklama“ kaip reklamos paslaugų įmonė nuolat tobulina klientų aptarnavimo kokybės sistemą. Todėl atsižvelgdami į klientų poreikį nesudėtingai ir greitai pasirinkti reklaminį suvenyrą, atitinkantį ne tik bendrą įmonės ar prekės stilių, „Mama reklama“ įmonė atnaujino savo internetinę svetainę.

Nauja www.mamareklama.lt svetainė – tai ne tik naujas dizainas, bet ir patogi priemonė išsirinkti verslo dovanas ar suvenyrus. Svetainėje įdiegta patogi paieškos sistema ir naujas prekių katalogas su aprašymais lietuvių kalba. Prekės suskirstytos ne tik pagal prekių grupes, bet ir pagal kategorijas, todėl galima lengvai rasti suvenyrus, tinkančius biurui, renginiams, kelionėms, namų apyvokai ar įvairių sričių darbuotojams.

Reklamos įmonė „Mama reklama“ oficialiai atstovauja žinomus prekių ženklus „Senator“, „Lecce pen“. Savo prekių asortimente turi „Ritter pen“, „Troika“, „Hanes“, „Sagaform“, „Menrex“ ir kitų prekių ženklų gaminius. Geriausi šių ir kitų prekių ženklų pasiūlymai bei naujienos bus pristatomos internetinės svetainės tituliniame puslapyje.

„Mama reklama“ savo klientams parengė lojalumo programą, todėl kiekvieną pirkėją nustebina dovanomis.

Ši reklamos įmonė yra stipri dizaino darbų srityje. Įmonė ne tik gali paruošti spaudos darbų maketus, bet ir sukurti reklaminių skydelių (banerių), prezentacijų dizainą. „Mama reklama“ specializuojasi prekės ženklo ar įmonės firminio stiliaus kūrime.

Vienas iš pagrindinių kriterijų siūlant klientams reklaminius suvenyrus – kokybė. Svarbu atkreipti dėmesį, kad vienodai ar panašiai atrodanti prekė skirtinguose kataloguose gali skirtis žaliavomis, iš kurių yra pagaminta. Tam, kad klientui būtų paprasčiau išsirinkti prekes, el. svetainėje prekės pažymimos skirtingais ženklais „HQ“ (aukšta kokybė), „Gera kaina“ (ekonominė klasė), „Rekomenduojame“ (geriausios kokybės ir kainos santykis). Todėl klientas gali išsirinkti gaminius pagal jam svarbius kriterijus.


Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »