2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai.
2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. Atskiroje „Facebook“ vartotojo sąsajos skiltyje jie atrodys taip pat, kaip „draugų“ naujienos, tačiau prie reklamos bus žymė „Sponsored“ (liet. sumokėta).
Teigiama, jog naudotojai negalės atsisakyti reklamos, tačiau matys ne daugiau nei vieną pranešimą per dieną. Be to, internautai turės galimybę paslėpti įrašą, kaip ir bet kurią „draugų“ naujieną.
Reklamą naujienų juostoje „Facebook“ ėmė publikuoti dar 2006 metais, tačiau 2008 metais šios praktikos atsisakė. Vėliau reklama „pasitraukė“ į dešinę puslapio pusę, o nuo 2011 metų sausio reklamos užsakovams buvo suteikta galimybė cituoti savo pranešimuose naudotojų žodžius arba veiksmus („like“, nuorodų publikavimus ir t. t.), susijusius su reklamuojamu produktu.
Tokia reklamos rūšis pavadinta „Sponsored Story“ (liet. rėmėjų naujienos). 2011 metų rugsėjį dešinėje „Facebook“ grafinės vartotojo sąsajos pusėje pasirodė blokas, kuriame realiuoju laiku publikuojamos „draugų“ naujienos. Vėliau kompanija čia ėmėsi publikuoti ir rėmėjų naujienas
Tyrimai rodo, kad rėmėjų naujienos patrauklesnės naudotojams nei įprasta reklama. Visgi panašus klientų duomenų naudojimas gali pažeisti reklamos įstatymą, galiojantį JAV Kalifornijos valstijoje. Gruodžio 16 dieną teismas nusprendė atmesti socialinio tinklo atstovų reikalavimą nutraukti su tuo susijusios bylos nagrinėjimą.
2011 metais socialinių tinklų pelnas viršijo 5 mlrd. dol., kuriuos spalį prognozavo kompanija „eMarketer“. Iš jų 2,74 mlrd. dol. atiteko JAV rinkai, kurioje didžiausią dalį užima būtent „Facebook“.