Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. Atskiroje „Facebook“ vartotojo sąsajos skiltyje jie atrodys taip pat, kaip „draugų“ naujienos, tačiau prie reklamos bus žymė „Sponsored“ (liet. sumokėta).

Teigiama, jog naudotojai negalės atsisakyti reklamos, tačiau matys ne daugiau nei vieną pranešimą per dieną. Be to, internautai turės galimybę paslėpti įrašą, kaip ir bet kurią „draugų“ naujieną.

Reklamą naujienų juostoje „Facebook“ ėmė publikuoti dar 2006 metais, tačiau 2008 metais šios praktikos atsisakė. Vėliau reklama „pasitraukė“ į dešinę puslapio pusę, o nuo 2011 metų sausio reklamos užsakovams buvo suteikta galimybė cituoti savo pranešimuose naudotojų žodžius arba veiksmus („like“, nuorodų publikavimus ir t. t.), susijusius su reklamuojamu produktu.

Tokia reklamos rūšis pavadinta „Sponsored Story“ (liet. rėmėjų naujienos). 2011 metų rugsėjį dešinėje „Facebook“ grafinės vartotojo sąsajos pusėje pasirodė blokas, kuriame realiuoju laiku publikuojamos „draugų“ naujienos. Vėliau kompanija čia ėmėsi publikuoti ir rėmėjų naujienas

Tyrimai rodo, kad rėmėjų naujienos patrauklesnės naudotojams nei įprasta reklama. Visgi panašus klientų duomenų naudojimas gali pažeisti reklamos įstatymą, galiojantį JAV Kalifornijos valstijoje. Gruodžio 16 dieną teismas nusprendė atmesti socialinio tinklo atstovų reikalavimą nutraukti su tuo susijusios bylos nagrinėjimą.

2011 metais socialinių tinklų pelnas viršijo 5 mlrd. dol., kuriuos spalį prognozavo kompanija „eMarketer“. Iš jų 2,74 mlrd. dol. atiteko JAV rinkai, kurioje didžiausią dalį užima būtent „Facebook“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Vilniaus vakarinis aplinkkelis – jau „Maps.lt“ svetainėje

Vos buvo baigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio antro etapo darbai, naujasis kelias atsirado „Maps.lt“ vektoriniame, arba gatvių ir kelių žemėlapyje. skaityti »

Po 10 metų internetas pasieks 1 petabito per sekundę greitį

Duomenų perdavimas šviesolaidžių tinklais per artimiausius 10 metų gali pasiekti 1 petabito per sekundę (Pb/s), arba 1000 terabitų/ s (Tb/s) greitį. skaityti »

Pirkimą užsienio el. parduotuvėse paskatintų pigesnis pristatymas

Pagrindinė priežastis, kuri paskatintų lietuvius elektroniniu būdu įsigyti daugiau prekių ES šalių parduotuvėse – mažesnės prekių pristatymo išlaidos. skaityti »

Muzikinė paslauga „Spotify“ įvertinta 4 mlrd. dolerių

Švedijos muzikinę paslaugą „Spotify“ investuotojai įvertino beveik 4 mlrd. dolerių, dar 250 mln. dolerių investicijų skirta tolesnei plėtrai. skaityti »

Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. skaityti »

„Dropbox“ paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 200 mln. žmonių

Debesų saugyklos „Dropbox“ administracija paskelbė, kad iš viso jos paslaugomis naudojasi jau 200 mln. vartotojų. Be to, per pastaruosius keturis mėnesius „Dropbox“ naudotojų padaugėjo 25 mln. žmonių, o per pastaruosius metus – 100 mln. skaityti »

VMI sparčiai populiarėja e. paslaugos

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog Mano VMI sistemos vartotojų skaičius nuolat auga ir šiuo metu jomis aktyviai naudojasi daugiau kaip 270 tūkst. gyventojų bei 62 tūkst. įmonių. skaityti »

Pradėta teikti mokamų vaizdo konsultacijų paslauga „Google Helpouts“

Kompanija „Google“ JAV teritorijoje oficialiai pradėjo taikyti naują mokamų vaizdo konsultacijų paslaugą „Google Helpouts“, sukurtą vaizdo pokalbių „Google Hangouts“ pagrindu. skaityti »

Paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. skaityti »

„Cisco“ paskelbė apie investicijas į daiktų internetą

Spalio 29 dieną Barselonoje prasidėjusiame Pasauliniame daiktų interneto forume „Cisco“ anonsavo iniciatyvą „Internet of Things Initiative“, palaikančią daiktų interneto inovacijų plėtrą. skaityti »