Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. Atskiroje „Facebook“ vartotojo sąsajos skiltyje jie atrodys taip pat, kaip „draugų“ naujienos, tačiau prie reklamos bus žymė „Sponsored“ (liet. sumokėta).

Teigiama, jog naudotojai negalės atsisakyti reklamos, tačiau matys ne daugiau nei vieną pranešimą per dieną. Be to, internautai turės galimybę paslėpti įrašą, kaip ir bet kurią „draugų“ naujieną.

Reklamą naujienų juostoje „Facebook“ ėmė publikuoti dar 2006 metais, tačiau 2008 metais šios praktikos atsisakė. Vėliau reklama „pasitraukė“ į dešinę puslapio pusę, o nuo 2011 metų sausio reklamos užsakovams buvo suteikta galimybė cituoti savo pranešimuose naudotojų žodžius arba veiksmus („like“, nuorodų publikavimus ir t. t.), susijusius su reklamuojamu produktu.

Tokia reklamos rūšis pavadinta „Sponsored Story“ (liet. rėmėjų naujienos). 2011 metų rugsėjį dešinėje „Facebook“ grafinės vartotojo sąsajos pusėje pasirodė blokas, kuriame realiuoju laiku publikuojamos „draugų“ naujienos. Vėliau kompanija čia ėmėsi publikuoti ir rėmėjų naujienas

Tyrimai rodo, kad rėmėjų naujienos patrauklesnės naudotojams nei įprasta reklama. Visgi panašus klientų duomenų naudojimas gali pažeisti reklamos įstatymą, galiojantį JAV Kalifornijos valstijoje. Gruodžio 16 dieną teismas nusprendė atmesti socialinio tinklo atstovų reikalavimą nutraukti su tuo susijusios bylos nagrinėjimą.

2011 metais socialinių tinklų pelnas viršijo 5 mlrd. dol., kuriuos spalį prognozavo kompanija „eMarketer“. Iš jų 2,74 mlrd. dol. atiteko JAV rinkai, kurioje didžiausią dalį užima būtent „Facebook“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Pagyvenę žmonės vis dažniau naudojasi socialiniais tinklais

Įvairūs socialiniai projektai tampa vis populiaresni tarp vyresnių nei 65 metų amžiaus žmonių. skaityti »

Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis. skaityti »

„Twitter“ tinkle atsiranda „skundų“ mygtukas

Populiarus tinklas „Twitter“ priėmė sprendimą dėl naujos funkcijos. skaityti »

Smurtiniai vaizdo žaidimai sukelia agresiją

Naujausi tyrimai atskleidė, kad žmonės, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, sunkiai kontroliuoja emocijas, ypač pykčio protrūkius. skaityti »

Dažniausias slaptažodis – mylimo augintinio vardas

Kompanijos „Google“ tyrimas atskleidė, kad žmonės linkę savo duomenis apsaugoti naudodami mylimų augintinių vardus. skaityti »

„Vikipedija“ supaprastino redagavimo funkciją iš mobiliųjų įrenginių

Didžiausia virtuali enciklopedija „Vikipedija“ išleido naują instrumentą, palengvinantį naudotojams straipsnių redagavimo funkciją. skaityti »

„E. pristatymas“ – susirašinėjimo paštu alternatyva

Š. m. birželį Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija pristatė naują elektroninę paslaugą „E. pristatymas“ (www.epristatymas.lt), kuria naudodamiesi šalies fiziniai bei juridiniai asmenys gali keistis dokumentais ir informacija elektroninėje ardvėje, išvengdami papildomo laiko ir sąnaudų reikalaujančio susirašinėjimo tradiciniu paštu. skaityti »

Internetu naudojosi 99,7 proc. įmonių

2013 m. pradžioje kompiuteriais ir internetu naudojosi beveik visos (99,7 proc.) gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų, praneša Lietuvos statistikos departamentas, remdamasis infor­ma­cinių technologijų (IT) naudojimo įmonėse tyrimo duomenimis. skaityti »

Grafenas padės didinti interneto spartą

Bato ir Ekseterio universitetų tyrėjai neseniai pademonstravo, kaip keli vienas ant kito sudėti grafeno sluoksniai gali atlikti naujos kartos optinių perjungiklių funkciją. skaityti »

Lietuviai internete – aktyvūs skaitytojai, bet vangūs pirkėjai

Europos Komisijos (EK) duomenimis, net 92 proc. Lietuvos interneto naudotojų skaito elektroninius laikraščius bei žurnalus ir yra aktyviausi šios paslaugos naudotojai Europoje (ES vidurkis – 61 proc.). Taip pat dažniau nei vidutiniai europiečiai internetu atliekame bankines operacijas, skambiname, tačiau gerokai rečiau perkame. skaityti »