Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. Atskiroje „Facebook“ vartotojo sąsajos skiltyje jie atrodys taip pat, kaip „draugų“ naujienos, tačiau prie reklamos bus žymė „Sponsored“ (liet. sumokėta).

Teigiama, jog naudotojai negalės atsisakyti reklamos, tačiau matys ne daugiau nei vieną pranešimą per dieną. Be to, internautai turės galimybę paslėpti įrašą, kaip ir bet kurią „draugų“ naujieną.

Reklamą naujienų juostoje „Facebook“ ėmė publikuoti dar 2006 metais, tačiau 2008 metais šios praktikos atsisakė. Vėliau reklama „pasitraukė“ į dešinę puslapio pusę, o nuo 2011 metų sausio reklamos užsakovams buvo suteikta galimybė cituoti savo pranešimuose naudotojų žodžius arba veiksmus („like“, nuorodų publikavimus ir t. t.), susijusius su reklamuojamu produktu.

Tokia reklamos rūšis pavadinta „Sponsored Story“ (liet. rėmėjų naujienos). 2011 metų rugsėjį dešinėje „Facebook“ grafinės vartotojo sąsajos pusėje pasirodė blokas, kuriame realiuoju laiku publikuojamos „draugų“ naujienos. Vėliau kompanija čia ėmėsi publikuoti ir rėmėjų naujienas

Tyrimai rodo, kad rėmėjų naujienos patrauklesnės naudotojams nei įprasta reklama. Visgi panašus klientų duomenų naudojimas gali pažeisti reklamos įstatymą, galiojantį JAV Kalifornijos valstijoje. Gruodžio 16 dieną teismas nusprendė atmesti socialinio tinklo atstovų reikalavimą nutraukti su tuo susijusios bylos nagrinėjimą.

2011 metais socialinių tinklų pelnas viršijo 5 mlrd. dol., kuriuos spalį prognozavo kompanija „eMarketer“. Iš jų 2,74 mlrd. dol. atiteko JAV rinkai, kurioje didžiausią dalį užima būtent „Facebook“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Twitter“ tinkle – nauja naudotojų atpažinimo sistema

Populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ klientai nuo šiol naudosis dviejų žingsnių vartotojo identifikavimo sistema. skaityti »

„LinkedIn“ pelnas auga

Socialinio tinklo, skirto verslo sektoriui, pelnas pirmajame 2013 metų ketvirtyje siekė 22,6 mln. dol. – tai 4,5 karto daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu, kai kompanija uždirbo 5 mln. dol. pelną. skaityti »

Kas minutę į „YouTube“ įkeliama 100 val. vaizdo medžiagos

Gegužės 19 dieną 8 metų gimtadienį atšventusios svetainės „YouTube“ duomenimis, kas minutę į šį tinklą įkeliama 100 valandų vaizdo medžiagos. skaityti »

„Yahoo!“ perka „Tumblr“ už 1,1 mlrd. dolerių

Kompanijos „Yahoo!“ direktorių taryba pritarė planuojamam sandoriui įsigyti populiariąją mikrotinklaraščių paslaugą „Tumblr“. skaityti »

Vartotojai perka internete, bet prieš tai prekes apžiūri parduotuvėje

Tarp šiuolaikinių pirkėjų įsigali nauja tendencija – prekės pirmiausia išbandomos, pasimatuojamos ar įvertinamos tradicinėje parduotuvėje, o vėliau įsigyjamos internetu. skaityti »

Pinigus bus galima persiųsti ir el. paštu „Gmail“

Artimiausiu metu elektroninio pašto „Gmail“ naudotojai turės galimybę pasitelkę mokėjimo sistemą „Google Wallet“ vienas kitam siųsti pinigus. skaityti »

„Samsung“ išbandė penktos kartos belaidį ryšį

Pietų Korėjos korporacija „Samsung“ išbandė penktos kartos belaidę duomenų perdavimo technologiją. skaityti »

„Google Maps“ keis dizainą

Populiariosios kartografinės paslaugos „Google Maps“ kūrėjai artimiausiu metu ruošiasi gana rimtai pakeisti jos išorinį vaizdą. skaityti »

Lietuviai daugiausia naudojasi orų prognozės ir GPS mobiliosiomis programėlėmis

Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atliktos išmaniųjų telefonų vartotojų apklausos duomenimis, 79 proc. respondentų savo išmaniajame telefone pirmenybę teikia informacijos paieškai, beveik tiek pat (77 proc.) – linkę naudotis ir elektroninio pašto funkcijomis. skaityti »

Kai kurie „YouTube“ kanalai taps mokami

„Google“ priklausanti vaizdo dalijimosi sveitainė „YouTube“ netrukus leis vaizdo įrašus kuriantiems partneriams siūlyti susimokėti mėnesinį mokestį už kanalo žiūrėjimą. skaityti »