Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

Publikuota: 2011 m. gruodžio 22 d. ketvirtadienis

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. Atskiroje „Facebook“ vartotojo sąsajos skiltyje jie atrodys taip pat, kaip „draugų“ naujienos, tačiau prie reklamos bus žymė „Sponsored“ (liet. sumokėta).

Teigiama, jog naudotojai negalės atsisakyti reklamos, tačiau matys ne daugiau nei vieną pranešimą per dieną. Be to, internautai turės galimybę paslėpti įrašą, kaip ir bet kurią „draugų“ naujieną.

Reklamą naujienų juostoje „Facebook“ ėmė publikuoti dar 2006 metais, tačiau 2008 metais šios praktikos atsisakė. Vėliau reklama „pasitraukė“ į dešinę puslapio pusę, o nuo 2011 metų sausio reklamos užsakovams buvo suteikta galimybė cituoti savo pranešimuose naudotojų žodžius arba veiksmus („like“, nuorodų publikavimus ir t. t.), susijusius su reklamuojamu produktu.

Tokia reklamos rūšis pavadinta „Sponsored Story“ (liet. rėmėjų naujienos). 2011 metų rugsėjį dešinėje „Facebook“ grafinės vartotojo sąsajos pusėje pasirodė blokas, kuriame realiuoju laiku publikuojamos „draugų“ naujienos. Vėliau kompanija čia ėmėsi publikuoti ir rėmėjų naujienas

Tyrimai rodo, kad rėmėjų naujienos patrauklesnės naudotojams nei įprasta reklama. Visgi panašus klientų duomenų naudojimas gali pažeisti reklamos įstatymą, galiojantį JAV Kalifornijos valstijoje. Gruodžio 16 dieną teismas nusprendė atmesti socialinio tinklo atstovų reikalavimą nutraukti su tuo susijusios bylos nagrinėjimą.

2011 metais socialinių tinklų pelnas viršijo 5 mlrd. dol., kuriuos spalį prognozavo kompanija „eMarketer“. Iš jų 2,74 mlrd. dol. atiteko JAV rinkai, kurioje didžiausią dalį užima būtent „Facebook“.

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »