Naujoji paslauga pagerins „Facebook“ naudotojų įvaizdį

Publikuota: 2011 m. balandžio 9 d. šeštadienis

Internete pasirodė nauja paslauga – tai asmeninių „Facebook“ naudotojų puslapių analizavimas. Paslaugos, pavadintos „Reppler“, kūrėjai teigia, jog ji padės pagerinti socialinio tinklo lankytojų įvaizdį.

„Reppler“ – tai taikomoji interneto programa, automatiškai analizuojanti visus įrašus – tiek naudotojo, tiek jo draugų. Nuosavu algoritmu pagrįsta programa žymės tas nuotraukas, užrašus ant sienos ar pranešimus, kurie galėtų būti vertinami kaip nepageidaujami ar negatyvūs.

Kūrėjų teigimu, naujoji paslauga suteiks galimybę suprasti, kokia informacija prieinama ne tik draugams, bet ir plačiajai interneto auditorijai. Visų pirma kalbama apie potencialius darbdavius, kurie vis dažniau griebiasi asmeninių kandidatų puslapių stebėjimo prieš priimdami juos į darbą.

Prijungti prie „Reppler“ galima oficialiame paslaugos puslapyje. Be to, čia bus būtina įvesti savo „Facebook“ duomenis. O tuomet jau „Reppler“ rekomendacijos keliaus pas naudotoją automatiškai.

Beje, paslaugos kūrėjai nenumatė galimybės trinti pranešimus – tai galės daryti pats „Facebook“ naudotojas.  

Daugiau informacijos >>>

Šaltinis: physorg.com
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

Daugėja elektroninių valdžios vartų lankytojų

Vis daugiau gyventojų lankosi Elektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.lt – per pastaruosius 12 mėn. juose teigia apsilankę 13 proc. gyventojų (palyginimui, 2013 m. – 7 proc.). skaityti »

Kompiuteriais ir internetu naudojosi visos daugiau kaip 10 darbuotojų turinčios įmonės

Kompiuteriais ir internetu šių metų pradžioje naudojosi visos gamybos ir paslaugų įmonės, kuriose dirbo 10 ir daugiau darbuotojų. skaityti »

Atliktas 2014 m. valstybės ir savivaldybių įstaigų interneto svetainių atitikimo bendriesiems reikalavimams tyrimas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos užsakymu Europos tarpdisciplininių tyrimų institutas atliko valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų interneto svetainių atitikimo nuostatoms tyrimą. skaityti »

40 proc. Lietuvos gyventojų lankosi viešojo sektoriaus institucijų interneto svetainėse

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atlikto tyrimo duomenimis, 2014 m. II pusmetį 40 proc. Lietuvos gyventojų lankėsi viešojo sektoriaus institucijų svetainėse. skaityti »

Į pagalbą planuojantiems atostogauti – „Microsoft“ programėlė „Climatology“

Kompanijos „Microsoft“ padalinys „Microsoft Research“ sukūrė naują mobiliąją programėlę pavadinimu „Klimatologija“ (angl. Climatology). skaityti »

Skrydžių bendrovė „Ryanair“ pristato naują mobiliąją programėlę

Europos pigių skydžių bendrovė „Ryanair“ pristatė naują mobiliąją programą. skaityti »

„m.Ticket“ jau naudojasi daugiau nei 7000 viešojo transporto keleivių

Vilniuje, pirmajame regione, autobuso ir troleibuso keleiviai gali atsiskaityti už kelionę išmaniuoju telefonu. skaityti »

Apdovanoti aktyviausi portalo „e.teismas.lt“ išorės vartotojai

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalas e.teismas.lt liepos 1-ąją minėjo pirmuosius veiklos metus. skaityti »

Lietuvos teismams kuriama pažangesnė informacinė sistema

Artimiausiu metu Lietuvos teismų informacinę sistemą numatoma papildyti naujomis duomenų mainų sąsajomis su kitų institucijų sistemomis ir registrais. skaityti »

e. VMI – į pagalbą taupantiems laiką

Valstybinė mokesčių inspekcija informuoja, jog sparčiai populiarėja gyventojų bei įmonių patogumui sukurtos e. VMI paslaugos, o mokesčių mokėtojai, taupydami savo laiką bei resursus vis dažniau renkasi e. būdą bendrauti su mokesčių administratoriumi. skaityti »