Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Vilniaus vakarinis aplinkkelis – jau „Maps.lt“ svetainėje

Vos buvo baigti Vilniaus vakarinio aplinkkelio antro etapo darbai, naujasis kelias atsirado „Maps.lt“ vektoriniame, arba gatvių ir kelių žemėlapyje. skaityti »

Po 10 metų internetas pasieks 1 petabito per sekundę greitį

Duomenų perdavimas šviesolaidžių tinklais per artimiausius 10 metų gali pasiekti 1 petabito per sekundę (Pb/s), arba 1000 terabitų/ s (Tb/s) greitį. skaityti »

Pirkimą užsienio el. parduotuvėse paskatintų pigesnis pristatymas

Pagrindinė priežastis, kuri paskatintų lietuvius elektroniniu būdu įsigyti daugiau prekių ES šalių parduotuvėse – mažesnės prekių pristatymo išlaidos. skaityti »

Muzikinė paslauga „Spotify“ įvertinta 4 mlrd. dolerių

Švedijos muzikinę paslaugą „Spotify“ investuotojai įvertino beveik 4 mlrd. dolerių, dar 250 mln. dolerių investicijų skirta tolesnei plėtrai. skaityti »

Bendravimas su klientais vis labiau keliasi į internetą

Per artimiausius trejus metus internetinių realiojo laiko pokalbių (angl. livechat) poreikis klientams aptarnauti augs daugiau nei 3,3 karto, prognozuoja Didžiosios Britanijos tyrimų bendrovė „Contact Babel“. Šiandien vartotojai su įmonėmis dažniausiai susisiekia telefonu, tačiau jo populiarumas ateityje mažės. skaityti »

„Dropbox“ paslaugomis naudojasi jau daugiau nei 200 mln. žmonių

Debesų saugyklos „Dropbox“ administracija paskelbė, kad iš viso jos paslaugomis naudojasi jau 200 mln. vartotojų. Be to, per pastaruosius keturis mėnesius „Dropbox“ naudotojų padaugėjo 25 mln. žmonių, o per pastaruosius metus – 100 mln. skaityti »

VMI sparčiai populiarėja e. paslaugos

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) informuoja, jog Mano VMI sistemos vartotojų skaičius nuolat auga ir šiuo metu jomis aktyviai naudojasi daugiau kaip 270 tūkst. gyventojų bei 62 tūkst. įmonių. skaityti »

Pradėta teikti mokamų vaizdo konsultacijų paslauga „Google Helpouts“

Kompanija „Google“ JAV teritorijoje oficialiai pradėjo taikyti naują mokamų vaizdo konsultacijų paslaugą „Google Helpouts“, sukurtą vaizdo pokalbių „Google Hangouts“ pagrindu. skaityti »

Paveikti komentarų internete nuomonę keičia penktadalis pirkėjų

Elektroninėje erdvėje pateikiami vartotojų atsiliepimai apie prekinius ženklus ir jų produktus įgyja vis didesnę svarbą. Šiuo metu kas penktas mūsų šalies elektroninis pirkėjas prisipažįsta pakeičiantis nuomonę apie pirkinius, paveiktas kitų vartotojų nuomonės. skaityti »

„Cisco“ paskelbė apie investicijas į daiktų internetą

Spalio 29 dieną Barselonoje prasidėjusiame Pasauliniame daiktų interneto forume „Cisco“ anonsavo iniciatyvą „Internet of Things Initiative“, palaikančią daiktų interneto inovacijų plėtrą. skaityti »