Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Lietuvos jaunimas automobilius draudžia internetu

Draudikų statistika rodo, kad mūsų šalies jaunimas privalomąjį vairuotojų draudimą dažniausiai perka internetu. Draudimo bendrovės „PZU Lietuva“ duomenimis, 60 proc. apsidraudusiųjų internetu yra žmonės iki 35 metų. skaityti »

Varžytynės elektroninėje erdvėje tapo skaidresnės

Nuo 2013 metų pradžios pradėjo veikti VĮ Registrų centro administruojama interneto svetainė www.evarzytynes.lt, kurioje vyksta antstolių skelbiamos turto varžytynės. Ateityje čia ketinama rengti ir kitų valstybinių įstaigų parduodamo turto varžytynes bei aukcionus. skaityti »

„Curiosity“ – vienas iš geriausių metų tinklaraštininkų

Jungtinėse Amerikos Valstijose baigėsi penktasis konkursas „Shorty Awards“. Jo metu vertinimo komisija įvardijo geriausius įvairių sričių socialinių paslaugų naudotojus. skaityti »

„Facebook“ planuoja mokestį už pranešimo siuntimą įžymybėms

Praėjusių metų gruodį „Facebook“ ėmė testuoti mokamą paslaugą, kuri padės naudotojams efektyviau siųsti pranešimus žmonėms, nesantiems jų draugų sąraše. skaityti »

„Google Music“ veiks dar 7 šalyse

Muzikinė internetinė paslauga „Google Music“ ėmė veikti dar 7 pasaulio šalyse ir taip dar labiau sustiprino savo pozicijas bei priartėjo prie „iTunes“. skaityti »

Internetas nukonkuruoja televiziją

Laisvalaikiu Lietuvos didžiųjų miestų gyventojai daugiau laiko praleidžia naršydami internete, nei žiūrėdami televizorių, parodė žurnalo „Veidas“ užsakymu tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Prime consulting“ atlikta apklausa, skaityti »

„BlackBerry Music“ nutrauks veiklą birželio 2 dieną

Praėjusią savaitę kompanija „BlackBerry“ oficialiai pranešė apie muzikinės paslaugos „BlackBerry Music“ darbo sustabdymą. skaityti »

Asmens duomenų apsauga keliasi į elektroninę erdvę

Asmenys, turintys klausimų dėl asmens duomenų tvarkymo, atsakymus į juos jau gali gauti internetu. Nuo 2013 metų kovo 1 d. Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (VDAI) savo teikiamas paslaugas perkėlė į elektroninę erdvę. skaityti »

„Google“ ruošia rimtas permainas „Chrome“ interneto naršyklei

„Google“ ketina pakeisti dabartinė naršyklės variklį, o prie naujojo variklio tobulinimo prisijungia ir „Opera". skaityti »

Socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ visiems norintiems leis prisidėti prie įstatymų leidimo

Ką tik veikti pradėjęs el. demokratijos socialinis tinklas „Lietuva 2.0“ siekia tapti komunikacijos tiltu tarp piliečių ir jų atstovų valdžioje. skaityti »