Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Apie savo veiklą Prezidentė informuos ir „Twitter'yje“

Lietuvos Respublikos Prezidentė pradeda naudotis socialiniu portalu „Twitter“. skaityti »

„YouTube“ transliuos NBDL lygos varžybas, kuriose žaidžia Donatas Motiejūnas

NBDL lygos varžybos bus transliuojamos didžiausiame pasaulyje vaizdo įrašų dalijimosi portale „YouTube“. Krepšinio mėgėjai galės išvysti net iki 350 varžybų. skaityti »

Dėl HTTPS protokolo „Facebook“ veiks lėčiau

„Facebook“ kas mėnesį naudojasi apie milijardas internautų. Turint tiek vartotojų ir jų asmeninės informacijos, kyla grėsmė saugumui. Dėl to „Facebook“ netrukus visiškai pereis prie HTTPS protokolo. skaityti »

„Twitter“ leis dalytis pranešimais elektroniniu paštu

Artimiausiu metu „Twitter“ vartotojai galės elektroniniu paštu dalytis žinutėmis netgi su tais draugais, kurie nėra užsiregistravę „Twitter“. skaityti »

Ar „Wikipedia“ ir toliau gyvuos tik iš aukų?

Nors „Wikipedia“ laisvoji enciklopedija, kuri priklauso pelno nesiekiančiai organizacijai „Wikimedia Foundation“, tiksliai neatskleidžia, kiek lėšų jai reikia per vienus metus, tačiau prieš porą metų organizacija sakė, jog jai reikia 16 milijonų JAV dolerių metams, kad galėtų save išlaikyti. skaityti »

Su darbo inspektoriais pasikonsultuoti galima ir „Facebooke“

Darbuotojai ir darbdaviai, norintys pasikonsultuoti su darbo inspektoriais dėl savo pareigų, teisių ar darbo sąlygų, tai gali padaryti jau ir socialiniame tinkle „Facebook“, Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) profilyje. skaityti »

„Gmail“ padės rasti laiškus pagal dydį

Elektroninio pašto paslauga „Gmail“ jau siūlo laiškų paieškos pagal dydį galimybę. skaityti »

„Facebook“ koreguos JAV darbo rinką

Socialinis tinklas „Facebook“ išleido darbo paieškos programą „Social Jobs“. skaityti »

Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalą reprezentuos gyventojo kurtas logotipas

Koks prekinis ženklas pristatys nuo 2013 metų startuosiantį teismų elektroninių paslaugų protalą, patikėta spręsti patiems gyventojams. skaityti »

Interneto memai papildė „Facebook“ šypsenėles

Socialinio tinklo „Facebook“ vartotojai jau turi galimybę savo pranešimuose, be tradicinių šypsenėlių, naudoti populiarius internetinius memus. skaityti »