Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Angry Birds“ turi naują narį – piktą rožinį paukščiuką

Visiems gerai žinomas ir rekordus internetinėse programėlių parduotuvėse „mušantis“ „Angry Birds“ žaidimas atsinaujino, o tiksliau jo versijai pavadintai „Angry Birds Seasons“ kūrėjai pristatė dar vieną paukščiuką. skaityti »

„Facebook“ pašalintas nuotraukas žada saugoti ne ilgiau kaip 30 dienų

Nauja nuotraukų saugojimo sistema numato 30 dienų maksimalų jų saugojimo laikotarpį. Šiam terminui pasibaigus nuotraukos nebus prieinamos ir per tiesiogines nuorodas. skaityti »

Elektroninė parduotuvė jau ir telefone

Pasirodė pirmoji lietuviškos internetinės parduotuvės programėlė, kurią galima nemokamai parsisiųsti į savo išmaniuosius telefonus ar planšetinius kompiuterius. skaityti »

Realaus laiko daugiažaidėjiniai žaidimai – ar jie gali išgelbėti „Facebook“?

Vaizdo žaidimus „Facebook” socialiniame tinkle ištiko pavojus. Krenta žaidimų populiarumas, vis mažiau žaidėjų nori žaisti, todėl analitikai būkštauja, kad socialinė erdvė praranda savo momentalumą. Žaidimų vystytojai yra priversti ieškoti naujų būdų, siekiant apsaugoti savo žaidimus nuo žaidėjų praradimo. skaityti »

Apie būsimą kūdikį bus galima pranešti ir „Facebook“

Socialinis tinklas „Facebook“ vadotojams suteikė galimybę per „Kroniką“ (Timeline) draugams pranešti apie ypatingą įvykį – būsimą šeimos padidėjimą. skaityti »

„Angry Birds“ keliauja į Marsą

Pupuliariausias visų laikų žaidimas „Angry Birds“, skirtas išmaniesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, keliasi į Marsą. skaityti »

„Google“ leis pasižvalgyti po Kenedžio kosminių skrydžių centrą

„Google“ plečia savo paslaugų tinklą ir šį kartą ketina leisti visiems „Street View“ gerbėjams pasižvalgyti po Džono F. Kenedžio kosminės erdvės skrydžių valdymo centrą JAV, Floridoje, Kanaveralo kyšulyje. skaityti »

„Google“ susidomėjo moksleivio iš PAR tinklalapiu

Pietų Afrikos Respublikos (PAR) miesto Johanesburgo moksleivis atkreipė į save kompanijos „Google“ dėmesį sukūręs unikalų tinklalapį. skaityti »

„Facebook“ suskaičiavo netikras paskyras

Beveik 9 proc. „Facebook“ paskyrų yra netikros arba pažeidžia socialinio tinklo taisykles. skaityti »

Privačių interesų deklaracijos: daugiau skaidrumo ir galimybių nustatyti neteisėtai praturtėjusius

Deklaravimas popieriuje panaikinamas, deklaracijos bus skelbiamos internete. Pagal naują tvarką išplėtus valstybinėje tarnyboje dirbančių asmenų sąvoką, išsiplečia ratas žmonių, kurie privalo deklaruoti privačius interesus. skaityti »