Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Milžiniškas internetinis „Deezer“ muzikos katalogas – ir „Logitech Squeezebox“ grotuvuose

„Logitech Squeezebox“ muzikos grotuvai skamba dar geriau, nes nuo šiol juose prieinama pažangi muzikos transliacijų internetu paslauga „Deezer“, kuri buvo pristatyta šią savaitę. skaityti »

Vilnius – atsinaujinusioje turizmo svetainėje

2012-uosius metus pasitinka atnaujinta Vilniaus turizmo informacijos centro interneto svetainė www.vilnius-tourism.lt. skaityti »

Pavogta 45 tūkst. „Facebook“ slaptažodžių

Ekspertai praneša, jog virusas „Ramnit“ jau nusavino beveik 45 tūkst. socialinio tinklo „Facebook“ naudotojų slaptažodžių. skaityti »

Naujas „Google“ dizainas

Kompanija „Google“ pradėjo testuoti naują pagrindinio puslapio dizainą. Nauja išvaizda turėtų skatinti vartotojus dažniau naudotis kitais „Google“ produktais. skaityti »

Londone – didžiausia belaidžio interneto teritorija

Jau šiemet Londonas galės didžiuotis dar viena naujove – didžiausia nemokamo belaidžio interneto teritorija. Kompanija „O2“ specialią sistemą ketina įdiegti gatvėse, tad nebereikės eiti į užkandines ar restoranus, norint naršyti internete. skaityti »

Siekiama uždrausti prekybą alkoholiniais gėrimais internetu

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (toliau – Departamentas) siūlys Alkoholio kontrolės įstatymo pataisas, kurios užkirstų kelią vykdyti prekybą alkoholiniais gėrimais naudojant elektroninio ryšio priemones (įskaitant internetą), vykdant mažmeninę prekybą alkoholiniais gėrimais ne konkrečiose prekybos vietose, įrašytose į licencijas. skaityti »

„McDonald‘s“ belaidis internetas tampa populiaresnis nei mėsainiai

Pasirodo, kad net maitinimo įstaigoms internetas daro gyvybiškai svarbią įtaką – pavyzdžiui, vis daugiau pasaulio gyventojų į „McDonald‘s“ restoraną traukia ne užkąsti įžymiųjų mėsainių, bet pasinaudoti belaidžiu internetu, kurį siūlo beveik visi šiam tinklui priklausantys greito maisto restoranai pasaulyje. skaityti »

Internetu dažniau draudžiasi didesnės šeimos

Nuo nelaimingų atsitikimų internetu dažniau draudžiasi didesnės šeimos, rodo Seesam Insurance AS Lietuvos filialo paskelbti elektroninės draudimo parduotuvės 2011–ųjų metų duomenys. skaityti »

R. Merdokas – jau „Twitter“ tinkle

„News Corporation“ vadovas Rupertas Merdokas (Rupert Murdoch) susikūrė „Twitter“ tinkle savo paskyrą. skaityti »

„Google“ ir „Facebook“ – JAV gyventojų lankomiausi tinklalapiai

Analitinės kompanijos „Nielsen“ duomenimis, 2011 metais Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) gyventojai dažniausiai lankėsi paieškos tinklalapyje „Google“, socialiniame tinkle „Facebook“ bei portale „Yahoo“. skaityti »