Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Verslo priežiūros institucijų interneto svetainėse – aiški informacija verslui

Trečiadienį Vyriausybė patvirtino tvarką, kaip ir kur interneto svetainėse turi būti skelbiama ūkio subjektams aktuali informacija. skaityti »

„Google+“ lapkritį sulaukė 66,7 mln. lankytojų

Lapkritį unikalių socialinio tinklo „Google+“ lankytojų skaičius siekė 66,7 mln. Palyginti su spaliu, jis padidėjo dviem milijonais. skaityti »

„Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių Vidurio ir Rytų Europoje

Pirmaujančios Vidurio ir Rytų Europos šalių interneto grupinių pirkimų sistemos „Cherry Media“ ir „Slevomat Group“ jungiasi į vieną didžiausių interneto prekybos bendrovių regione. skaityti »

Didžiosios metų šventės – internetinių parduotuvių populiarėjimo metas

Artėjant didžiosioms metų šventėms, vis daugiau žmonių dovanų ieško ne tik prekybos centruose, bet ir internete. skaityti »

Naujienų juostoje „Facebook“ tinkle atsiras reklamos

2012 metų pradžioje „Facebook“ tinkle, naujienų juostoje, pasirodys reklamos blokai. skaityti »

Prekių ženklų puslapiuose „Facebook“ naudotojai galės palikti asmeninį pranešimą

Didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ pristatė naują funkciją, leidžiančią naudotojams nusiųsti pranešimą į prekių ženklų puslapius socialiniuose tinkluose. skaityti »

„YouTube“ per metus sulaukė trilijono peržiūrų

Kompanija „Google“ paskelbė 2011 metų „YouTube“ peržiūrų statistiką. skaityti »

„YouTube“ sukūrė kanalą mokiniams ir studentams

„YouTube“ interneto svetainėje atsirado kanalas „YouTube For Schools“, kuriame surinkta vaizdinė medžiaga mokykloms ir universitetams. skaityti »

Amerikiečių prieššventinės išlaidos pagerino rekordą

Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų prieššventinės išlaidos internete lapkričio 1–gruodžio 16 dienomis siekė 30,9 mlrd. dolerių ir pagerino šalies rekordą. skaityti »

„Google“ paskelbė populiariausias 2011 m. paieškos frazes

Kiekvienais metais kompanija „Google“ skelbia populiariausias užklausas, kurias vartotojai vedė į jų paieškos sistemą. Naujausias dešimtukas atskleidė, jog 2011–aisiais net trys užklausos buvo susijusios su „Apple“: miręs „Apple“ įkūrėjas Styvas Džobsas, „iPhone 5“ ir „iPad 2“. skaityti »