Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

„Twitter“ tinkle – naujas rekordas

Parodžius kultinį japonišką animacinį filmą „Castle in the Sky“ (liet. Dangaus pilis Laputa), populiaraus tinklaraščių tinklo „Twitter“ naudotojai pasiekė naują pranešimų per sekundę skaičiaus rekordą. skaityti »

„Google“ pasiūlė savo akimis pamatyti Japonijoje praūžusio cunamio padarinius

Korporacija „Google“ tinklalapyje „Memories for the Future“, skirtame 2011 metų kovą Japonijoje praūžusiam žemės drebėjimui ir cunamiui, pristatė panoramų skiltį. skaityti »

S. Džobso biografija – populiariausia 2011 m. „Amazon“ knyga

Interneto knygynas „Amazon“ pristatė dešimt perkamiausių 2011 metų knygų. skaityti »

„Google+“ jau atpažįsta fotografijas

„Google+“ pasiūlė naują ir kiek neįprastą šiam socialiniam tinklui funkciją – galimybę atpažinti veidus skenuojant fotografijas į tinklą. skaityti »

Beveik pusę reklamos internete kontroliuoja „Google“

Agentūros „ZenithOptimedia“ duomenimis, 44 proc. reklamos internete pelno nukeliauja į „Google“ kišenę. skaityti »

Atnaujinta „Twitter“ svetainė

Socialinis tinklas „Twitter“ pristatė atnaujintą svetainės dizainą, kuris leis naudotojams patogiau skaityti kitų narių pranešimus ir bendrauti. skaityti »

Kas populiariausias internete

Interneto parduotuvė „iTunes Store“ publikavo pačius populiariausius internete 2011 metų atlikėjus. skaityti »

„Yahoo“ iš brukalų siuntėjų prisiteisė 610 milijonų dolerių

Niujorko teismas priteisė interneto kompanijai „Yahoo“ 610 milijonų dolerių iš brukalų siuntėjų. skaityti »

Dažniausiai internete domimasi planšetiniais kompiuteriais

„Yahoo“ ir „Bing“ duomenimis, interneto naudotojai labiausiai pasauliniame tinkle ieško mobiliųjų prietaisų. skaityti »

Populiariausios „Facebook“ temos

Populiariausias pasaulyje socialinis tinklas „Facebook“ paskelbė 10 labiausiai aptarinėtų temų 2011 metais. skaityti »