Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Rusijoje bijoma internete pirkti maistą ir gyvūnus

Apklausos rodo, jog Rusijos interneto naudotojai bijo pirkti internete maistą ir naminius gyvūnus. skaityti »

„Facebook“ renka informaciją net apie tuos, kas nėra jame užsiregistravęs

Airijos valdžia sužinojo, kad „Facebook“ kuria taip vadinamus „šešėlinius profilius“. skaityti »

„Google“ atsisakė „+“

„Google“ paieškoje išjungtas operatoriaus „+“ palaikymas, kuris suteikdavo galimybę rasti informaciją pagal tiksliai suformuluotą žodį. skaityti »

Internetinėje mados prekyboje – naujas tarptautinis žaidėjas

Šiandien Lietuvoje startuoja naujas internetinis mados klubas „Stilago.lt“, prekiausiantis žinomiausiais mados prekės ženklais. skaityti »

„WikiLeaks“ nebeskelbs slaptų dokumentų

Tinklalapis „WikiLeaks“ nutraukė slaptų dokumentų viešinimą. skaityti »

Vartotojai belaidžio interneto prieigos paslaugų kokybę galės įvertinti internete

Nuo šiol gyventojai savarankiškai galės įvertinti belaidžio interneto prieigos paslaugų, teikiamų įvairiuose Lietuvos regionuose, kokybę. skaityti »

Nutraukiamas paslaugų „Buzz“ ir „Jaiku“ teikimas

Korporacija „Google“ ketina nebeteikti kai kurių savo paslaugų, tarp jų ir „Google Buzz“, kuris pristatytas 2010 metų vasarį. skaityti »

„Google“ šifruos paieškos užklausas

Kompanija „Google“ ketina šifruoti visas paieškos užklausas. skaityti »

„Facebook“ tinkle atsirado „Billboard“ ir „American Express“ muzikinis puslapis

Muzikos temomis rašantis žurnalas „Billboard“ ir kompanija „American Express“ drauge sukūrė ir socialiniame tinkle „Facebook“ paleido savo muzikinį puslapį. skaityti »

D. Grybauskaitė populiarumu „Facebook“ lenkia daugelį Vakarų politinių lyderių

Ryšių su visuomene kompanijai socialiniame tinkle „Facebook“ atlikus politikų gerbėjų puslapių analizę, paaiškėjo, kad populiarumu Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė nusileidžia tik Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentui Barakui Obamai. skaityti »