Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Publikuota: 2012 m. gegužės 3 d. ketvirtadienis

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami, praneša „The Drum“. Žemėlapis padarytas „Google Maps“ pagrindu.

Žemėlapyje galima pažymėti vietas, pridėti paveikslėlį ir parašyti recenziją. Taip pat naudotojai galės peržiūrėti vienas kito pastabas ir ieškoti patiekalų ir produktų pagal vietovę, kainą ir virtuvės tipą.

Paslauga pasiekiama svetainėje „Glorious!“, vėliau ji pasirodys „Facebook“, taip pat kaip „iPhone“ ir „Android“ priedai.

Pasitelkus „Glorious!“ paslaugą planuojama ieškoti naujų receptų ir prieskonių.

Šiuo metu jau egzistuoja keli socialiniai tinklai gurmanams, pavyzdžiui, „Foodspotting“, leidžiantis ieškoti užeigų, vertinti patiekalus, dėti jų nuotraukas, arba „Foodily“, padedantis susirasti patiekalų receptų. Paslauga „Glorious!“ nuo minėtų tinklų skiriasi tuo, kad pateikiama kaip žemėlapis.

 

Šaltinis: lenta.ru
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

JAV bendrovės kaupia ir pardavinėja viešai skelbiamą informaciją iš „Facebook“ paskyrų

Kokia būtų Jūsų reakcija, jeigu sužinotume, kad kokia nors bendrovė renka, archyvuoja ir analizuoja visą jūsų „Facebook“ paskyroje viešai paskelbtą informaciją? skaityti »

Krepšinio aistruolių patogumui – speciali interneto svetainė

2011 metų Europos vyrų krepšinio čempionatui („EuroBasket 2011“) besirengiantys Lietuvos ir užsienio krepšinio gerbėjai aktualiausia informacija nuo šiol gali dalytis internetu. skaityti »

Kasmėnesinės „Google“ auditorijos skaičius perkopė milijardą

Kasmėnesinis „Google Inc. tinklalapių auditorijos skaičius perkopė vieną milijardą. skaityti »

Internetas po 10 metų…

Po 10 metų prieigą prie interneto turės didžioji dalis mūsų planetos gyventojų. skaityti »

Rebekos Blek kūrinys pašalintas iš „YouTube“

13–metės JAV atlikėjos kūrinys „Friday“ pašalintas iš „YouTube“. To priežastis – konfliktas su „Ark Music Factory“, kuri ir įrašė minėtą dainą. skaityti »

Programišiai atakavo kompaniją „Sega“

Programišiai pagrobė „Sega Pass“ paslaugos, priklausančios kompiuterinių žaidimų ir įrangos kūrėjai „Sega“, naudotojų duomenis. skaityti »

Vokietijos programišiai apkaltinti vogę Lady Gagos dainas

Du Vokietijos programišiai, internete publikavę dar neišleistas populiariosios muzikos žvaigždžių dainas, tarp jų Lady Gagos, Marajos Keri ir Džastino Timberleiko, apkaltinti nelegalia prieiga prie konfidencialios informacijos ir autorinių teisių pažeidimu. skaityti »

Islandijos Konstitucija rašoma „Facebook“ tinkle

Islandijos Konstitucijos kūrimas – patrauklus socialinis eksperimentas, kuris įmanomas tik tokioje šalyje, kur 90 proc. namų ūkių turi plačiajuosčio interneto prieigą, o du trečdaliai gyventojų naudojasi „Facebook“. skaityti »

Atnaujinta „Google“ išmoks naujų paieškos triukų

Jau dabar kiekvienas kreipiamės į paieškos sistemą „Google“ kai tik prireikia kokios nors informacijos. Tačiau po atnaujinimų ji mokės dar daugiau. skaityti »

Socialinis tinklas „Facebook“ neigia, jog jį palieka vis daugiau internautų

„Facebook“ atstovai paneigė informaciją, jog gegužės mėnesį socialinis tinklas neteko per 6 mln. JAV internautų. skaityti »