Prekių iš užsienio elektroninių parduotuvių atvežama 10 kartų daugiau

Publikuota: 2012 m. sausio 27 d. penktadienis

Iš užsienio el. parduotuvių 2011 m. į Lietuvą keliavo 10 kartų daugiau prekių nei 2010 m. Dažniausiai gyventojai įsigyja rūbų, avalynės, aksesuarų, namų apyvokos daiktų ir kompiuterinės technikos. Pastebima, kad apsipirkimo įpročius keičia ne tik siekis sutaupyti, bet ir asortimento paieškos, nes užsisakoma ir prabangos prekių – vardinių rūbų, baldų, papuošalų. Tokius duomenis atskleidžia tarptautinės siuntų gabenimo bendrovės „Lex system“ GmbH veiklos rezultatų analizė: pernai kompanija vežė 29 proc. daugiau siuntų nei 2010 m. – 1,2 mln., iš kurių penktadalį sudarė el. parduotuvių prekės.

Pasak Andriaus Balkūno, „Lex system“ generalinio direktoriaus, jei prieš porą metų šalies gyventojai dažniausiai apsipirkdavo lietuviškose el. parduotuvėse, šiandien geografija prasiplėtė – beveik trečdalis visų el. parduotuvių prekių keliauja iš Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Italijos.

Nuo rūbų iki vonios keramikos

„Pernai iš Lietuvos ir užsienio el. parduotuvių gabenome 240.000 siuntų, tarp kurių apie 72.000 – užsienio el. parduotuvėse įsigytos prekės. Nors siekiant išvengti muitų dažniausiai apsiperkama Europos Sąjungoje, dalis prekių užsakoma ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kinijoje, Indijoje ar Taivane. Siuntų srautai išauga didžiųjų išpardavimų metu pavasarį ir prieš Kalėdas. Populiariausios prekės: rūbai, kosmetika, aksesuarai, kompiuterinė technika, tačiau esame vežę ir neįprastų pirkinių. Pavyzdžiui, žinomų italų dizainerių sukurtų keramikinių plytelių, kriauklių, klozetų. Pastebime tendenciją, kad į užsienio el. parduotuves gyventojai keliauja ieškodami ne tik geresnių kainų, bet ir įvairovės – didesnio asortimento“, – sako A. Balkūnas.

Pasak jo, didėjančius „Lex system“ veiklos rezultatus lemia tarptautinių siuntų gausa ir trumpėjantis gabenimo laikas. Bendrovė priklauso Europos logistikos kompanijų aljansui „NetExpress Europe“. Naudodamiesi bendrais aljanso narėms taikomais sprendimais, dokumentus, siuntinius ar nedideles paletes su kroviniais klientams Europoje „iš rankų į rankas“ „Lex system“ pristato per 1–5 dienas.

Prognozė – augimas

A. Balkūno teigimu, kompanijos sėkmę lemia veiklos modelis, kuris yra kitoks nei daugumos siuntų gabenimo paslaugas teikiančių bendrovių.„Lex system“ siekia, kad klientai galėtų greitai ir pigiai siųsti siuntas visame pasaulyje, kad paslaugos būtų teikiamos kokybiškai, tačiau veiklos sąnaudų neaugintų administravimo ar kiti mokesčiai.

„Todėl kiekvienoje siuntos kelio atkarpoje esame įdiegę inovatyvias IT technologijas, leidžiančias sumažinti veiklos sąnaudas ir padedančias klientams patogiai siųsti, gauti ir valdyti siuntas. „Lex system“ tikslas – kad klientai mokėtų tik už tiesiogiai jiems suteiktas paslaugas, t. y. siuntų gabenimą, todėl mūsų sandėlius, kurjerių darbą ir visą logistiką prižiūri pažangios IT sistemos“, – teigia A. Balkūnas.

Šiemet bendrovė pasiūlys naujų paslaugų ir produktų, todėl planuojama, kad gabenamų siuntų skaičius 2012 m. išaugs 25 proc. „Lex system“ yra globalus siuntų gabenimo tinklas, vežantis krovinius Lietuvoje, taip pat tarp Europos valstybių, oro keliais – visame pasaulyje. Jos paslaugomis naudojasi ir verslo įmonės, ir privatūs asmenys.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Gyventojai vis dažniau renkasi elektronines parduotuves

Šių metų sausio mėnesį 11 proc. kortelėmis atliktų atsiskaitymų sumos sudarė išlaidos elektroninėse parduotuvėse. skaityti »

„Google+“ atsirado naujų funkcijų nuotraukoms ir vaizdo medžiagai apdoroti

Socialinio tinklo „Google+“ kūrėjai neseniai pridėjo iškart kelias naujas funkcijas, gerinančias ir lengvinančias darbą su nuotraukomis bei vaizdo medžiaga. skaityti »

Interneto reklamos rinka taps tikslesnė

Nuo šių metų spalio 1 d. interneto reklamos rinką bus įvertinta dar tiksliau. Interneto žiniasklaidos asociacijos nariai vieningai nusprendė nuo šiol teikti rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijai TNS LT detalias deklaracijas apie lėšas, gautas iš reklamos interneto portaluose. skaityti »

500 km lietuviško kino – internetiniame portale

Neseniai vykusiame „IBM Forume 2013“ buvo pristatytas Lietuvos dokumentinio kino internete projektas www.e-kinas.lt. Nuo šiol kiekvienas, besidomintis kino istorija, turi galimybę peržiūrėti kino žurnalus, kronikas, vaidybinius, animacinius ir kitus filmus neišeidamas iš namų. skaityti »

„Google“ pradėjo reklamoje naudoti vartotojų vardus ir nuotraukas

Reklaminiuose skelbimuose, kurie rodomi „Google“ paieškos sistemoje ir įvairiose kompanijos paslaugose, pradėti rodyti vienaip ar kitaip su reklamuojama preke ar prekės ženklu susijusių naudotojų vardai ir nuotraukos. skaityti »

IBM „debesys“ padeda valdyti miestus

IBM pristatė naujas priemones, leidžiančias analizuoti miesto infrastruktūros generuojamus duomenis ir geriau tenkinti gyventojų poreikius. skaityti »

Bendroje 1,28 mlrd. „Facebook" naudotojų nuotraukoje galite rasti ir save

Tiesiogiai veikianti programėlė „The Faces of Facebook" („Veidaknygės veidai") skenuoja kiekvieno „veidaknygės" naudotojo viešą profilį, o tokių – maždaug septintadalis planetos gyventojų. skaityti »

Geležinkelių transporto triukšmo ir saugos kontrolė – internete

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis baigia įgyvendinti projektą „Geležinkelių transporto rizikos valdymo ir priežiūros viešųjų elektroninių paslaugų sukūrimas“, kurio metu sukurtos e. paslaugos padarys geležinkelių transportą saugesnį. skaityti »

Internetu galima stebėti autobusų ir troleibusų važiavimo greitį

Vilniuje autobusų vidutinis važiavimo greitis siekia 21,19 km/val., o troleibusų – 17,6 km/val. Stebėti transporto priemonių greitį nuo šiol kiekvienas norintis gali ir internetu. skaityti »

„Google“ padės pamatyti dalelių greitintuvą

Šią savaitę kompanijos „Google“ išplatintame pranešime skelbiama, jog netrukus naudojantis „Google Street View“ bus galima apsilankyti CERN. skaityti »

Socialiniuose tinkluose startavo kampanija „Like‘able Lithuania“

Minint pasaulinę turizmo dieną Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos pristatė Lietuvos komunikacijos socialiniuose tinkluose kampaniją „Like‘able Lithuania“. Unikalus projektas, sujungiantis penkis socialinius tinklus, truks visus metus, o jo pabaigoje, 2014 m. vasarą Lietuvoje bus pastatyta didžiausia pasaulyje „LIKE“ skulptūra. skaityti »