Prekių iš užsienio elektroninių parduotuvių atvežama 10 kartų daugiau

Publikuota: 2012 m. sausio 27 d. penktadienis

Iš užsienio el. parduotuvių 2011 m. į Lietuvą keliavo 10 kartų daugiau prekių nei 2010 m. Dažniausiai gyventojai įsigyja rūbų, avalynės, aksesuarų, namų apyvokos daiktų ir kompiuterinės technikos. Pastebima, kad apsipirkimo įpročius keičia ne tik siekis sutaupyti, bet ir asortimento paieškos, nes užsisakoma ir prabangos prekių – vardinių rūbų, baldų, papuošalų. Tokius duomenis atskleidžia tarptautinės siuntų gabenimo bendrovės „Lex system“ GmbH veiklos rezultatų analizė: pernai kompanija vežė 29 proc. daugiau siuntų nei 2010 m. – 1,2 mln., iš kurių penktadalį sudarė el. parduotuvių prekės.

Pasak Andriaus Balkūno, „Lex system“ generalinio direktoriaus, jei prieš porą metų šalies gyventojai dažniausiai apsipirkdavo lietuviškose el. parduotuvėse, šiandien geografija prasiplėtė – beveik trečdalis visų el. parduotuvių prekių keliauja iš Lenkijos, Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Italijos.

Nuo rūbų iki vonios keramikos

„Pernai iš Lietuvos ir užsienio el. parduotuvių gabenome 240.000 siuntų, tarp kurių apie 72.000 – užsienio el. parduotuvėse įsigytos prekės. Nors siekiant išvengti muitų dažniausiai apsiperkama Europos Sąjungoje, dalis prekių užsakoma ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kinijoje, Indijoje ar Taivane. Siuntų srautai išauga didžiųjų išpardavimų metu pavasarį ir prieš Kalėdas. Populiariausios prekės: rūbai, kosmetika, aksesuarai, kompiuterinė technika, tačiau esame vežę ir neįprastų pirkinių. Pavyzdžiui, žinomų italų dizainerių sukurtų keramikinių plytelių, kriauklių, klozetų. Pastebime tendenciją, kad į užsienio el. parduotuves gyventojai keliauja ieškodami ne tik geresnių kainų, bet ir įvairovės – didesnio asortimento“, – sako A. Balkūnas.

Pasak jo, didėjančius „Lex system“ veiklos rezultatus lemia tarptautinių siuntų gausa ir trumpėjantis gabenimo laikas. Bendrovė priklauso Europos logistikos kompanijų aljansui „NetExpress Europe“. Naudodamiesi bendrais aljanso narėms taikomais sprendimais, dokumentus, siuntinius ar nedideles paletes su kroviniais klientams Europoje „iš rankų į rankas“ „Lex system“ pristato per 1–5 dienas.

Prognozė – augimas

A. Balkūno teigimu, kompanijos sėkmę lemia veiklos modelis, kuris yra kitoks nei daugumos siuntų gabenimo paslaugas teikiančių bendrovių.„Lex system“ siekia, kad klientai galėtų greitai ir pigiai siųsti siuntas visame pasaulyje, kad paslaugos būtų teikiamos kokybiškai, tačiau veiklos sąnaudų neaugintų administravimo ar kiti mokesčiai.

„Todėl kiekvienoje siuntos kelio atkarpoje esame įdiegę inovatyvias IT technologijas, leidžiančias sumažinti veiklos sąnaudas ir padedančias klientams patogiai siųsti, gauti ir valdyti siuntas. „Lex system“ tikslas – kad klientai mokėtų tik už tiesiogiai jiems suteiktas paslaugas, t. y. siuntų gabenimą, todėl mūsų sandėlius, kurjerių darbą ir visą logistiką prižiūri pažangios IT sistemos“, – teigia A. Balkūnas.

Šiemet bendrovė pasiūlys naujų paslaugų ir produktų, todėl planuojama, kad gabenamų siuntų skaičius 2012 m. išaugs 25 proc. „Lex system“ yra globalus siuntų gabenimo tinklas, vežantis krovinius Lietuvoje, taip pat tarp Europos valstybių, oro keliais – visame pasaulyje. Jos paslaugomis naudojasi ir verslo įmonės, ir privatūs asmenys.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Gyventojai vis dažniau renkasi elektronines parduotuves

Šių metų sausio mėnesį 11 proc. kortelėmis atliktų atsiskaitymų sumos sudarė išlaidos elektroninėse parduotuvėse. skaityti »

„Windows 8“ bus tik „Windows Internet Explorer“ naršyklė

Vartotojams, besinaudojantiems mobiliaisiais „Windows 8“ operacinės sistemos įrenginiais, bus pasiekiamos ne visos šiuolaikinės naršyklės. skaityti »

„Google“ ėmėsi informacinio raštingumo mokymų

„Google“ paskelbė naują paslaugą „Google Search Education“ (liet. „Google paieškos mokymai“). skaityti »

„Twitter“ pristatė naują mobiliojo įrenginio vartotojo sąsają

„Twitter“ pristatė atnaujintą tinklalapio grafinę vartotojo sąsają mobiliesiems telefonams. skaityti »

„YouTube“ pristatė daugiau nei 100 teminių kanalų

Vaizdo archyvų svetainė „YouTube“, siekdama pritraukti daugiau reklamos užsakovų, pristatė daugybę naujų kanalų, kuriais bus transliuojami originalūs įvairios tematikos šou. skaityti »

„Bing“ paieškos sistema tapo panaši į „Google“

„Microsoft“ nusprendus kuo labiau supaprastinti savo paieškos sistemą „Bing“, pastarosios dizainas tapo itin panašus į konkurentės „Google“ išvaizdą. skaityti »

Pasirodė interaktyvus žemėlapis gurmanams

Britų prekės ženklas „Glorious!“ paleido interaktyvų pasaulio žemėlapį, kuriame naudotojai gali žymėti patiekalus, receptus ar produktus, apie kuriuos sužino keliaudami. skaityti »

„Skype“ pasiūlė „Facebook“ naudotojams portretinių šypsenėlių

Interneto ir telefonijos paslauga „Skype“ pasiūlė „Facebook“ priedą „Skype Humoticons“, leidžiantį kurti šypsenėles savo nuotraukų pagrindu. skaityti »

„Facebook“ dalys savo naudotojams antivirusus

Socialinis tinklas „Facebook“ sukūrė naują rubriką, iš kurios naudotojai gali atsisiųsti nemokamų antivirusų. skaityti »

„Google“ pradėjo testuoti patikrintų reklaminių pranešimų paslaugą

„Google“ praneša pradėjusi testuoti „Patikrintų parduotuvių“ („Trusted Stores“) paslaugą. Kaip praneša „Search Engine Land“, paslauga bus naudinga internetine prekyba besiverčiančioms kompanijoms. skaityti »

Lietuvoje pernai išaugo elektroninių paslaugų žinomumas

Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Susisiekimo ministerijos (IVPK) užsakymu atliktas tyrimas atskleidė, kad per 2011 m. 5 proc. augo Lietuvos gyventojų informuotumas apie elektroninių paslaugas, sukurtas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. skaityti »