Rinkdamiesi paslaugų teikėją, lietuviai internetu pasitiki taip, kaip artimuoju

Publikuota: 2013 m. rugpjūčio 7 d. trečiadienis

Tyrimų bendrovės „Berent“ atlikto tyrimo duomenimis, lietuviai, rinkdamiesi paslaugų teikėją, naudingą ir reikiamą informaciją internete randa taip pat dažnai, kaip ir naudodamiesi šeimos narių ar draugų rekomendacijomis – taip atsakė 40 proc. respondentų. Be to, paaiškėjo, kad net 60 proc. respondentų teigiamai vertina galimybę parašyti ir skaityti atsiliepimus internete apie paslaugų teikėjus.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad vyrai reikiamą informaciją randa internete ir tokiu būdu jos  ieško dažniau. Tuo metu moterys labiau orientuojasi į asmenines paslaugas, todėl ir pagrindinis informacijos šaltinis yra artimesnis: šeimos nariai, draugai. 50 proc. respondentų renkantis paslaugų teikėją internete svarbus išsamus paslaugų aprašymas. Moterys teiktų pirmenybę parodytam atlikto darbo pavyzdžiui. Vyrams yra labai svarbi galimybė palikti atsiliepimą apie paslaugos teikėją (taip atsakė 65 proc. tyrime dalyvavusių vyrų). Tiek vyrams, tiek moterims kiek mažiau, bet taip pat svarbios galimybės: viename lange palyginti paslaugų teikėjų klientų įvertinimus, paslaugų aprašymus, matyti paslaugų teikėjo garantijas, vienu kartu matyti daugiau paslaugų teikėjų pasiūlymų ieškomai paslaugai. Paslaugos kaina labiau rūpi vyrams nei moterims.  

Tyrimo metu paaiškėjo ir kokiomis paslaugomis naudojasi Lietuvos interneto vartotojai: rečiausiai naudojamasi baldų remonto, nuomos, priežiūros paslaugomis – šiomis paslaugomis niekada nėra naudojęsi net 55 proc. visų respondentų. Paaiškėjo, kad tik 23 proc. respondentų nėra naudojęsi automobilių remonto ar nuomos paslaugomis. Be to, šiomis paslaugomis naudojasi du trečdaliai moterų, kas paneigia įsitikinimą, jog pagrindiniai autoservisų klientai yra vyrai. Dar vienas stereotipus griaunantis faktas: siuvimo, valymo, skalbimo paslaugos vienodai paklausios tiek tarp moterų, tiek tarp vyrų – jomis nesinaudoja tik 35 proc. respondentų. Kaip ir tikėtasi, grožio ir sveikatinimo paslaugos yra moterų karalija: jomis teigė nesinaudojančios tik 6 proc. moterų. 86 proc. respondentų naudojasi pramogų, poilsio ir laiko praleidimo paslaugomis.

Iš viso tyrime dalyvavo ir į internetu pateiktus klausimus atsakė 500 įvairaus amžiaus, užsiėmimo sričių, pajamų lygio, šeiminės padėties Lietuvos gyventojai. Tyrimo tikslas – nustatyti, kaip Lietuvos interneto vartotojai naudojasi įvairiomis paslaugomis, kaip vertina gautų paslaugų kokybę, kur ieško informacijos apie paslaugas ir kas jiems yra svarbiausia renkantis paslaugų teikėją.

Šaltinis: pranešimas spaudai
Kopijuoti, platinti, skelbti bet kokią portalo News.lt informaciją be raštiško redakcijos sutikimo draudžiama.

facebook komentarai

Naujas komentaras


Captcha

susiję straipsniai

Bus kuriama vieninga žiniasklaidos informacinė sistema

Siekiant padidinti visuomenės informavimo priemonių veiklos viešumą ir skaidrumą, Vyriausybė teikia Seimui Visuomenės informavimo įstatymo pataisas. skaityti »

77 proc. lietuvių internetu nuolat naudojasi asmeniniais tikslais

„Kantar TNS“ tyrimai rodo, kad 16–34 metų vartotojas Lietuvoje turi beveik 4 įrenginius su prieiga prie tinklo. skaityti »

Interneto svetainių kūrimas padeda modernizuoti verslą

Šiandien internetinius tinklalapius turi ne tik įmonės, bet ir fiziniai asmenys. Dabar tai yra bene tas pats, kaip turėti mobilųjį telefoną. skaityti »

Europos Sąjunga kurs nemokamą belaidžio interneto tinklą

Europos Parlamentas nubalsavo už programą „Wifi4eu“, pagal kurią visose Europos Sąjungos šalyse siūloma nemokamai steigti belaidžio interneto stoteles. skaityti »

Studentai sukūrė sistemą, leidžiančią telefonu įjungti šviesą biure ar užkaisti virdulį

Galimybė telefonu užkaisti virdulį egzistuoja ne tik filmuose – tai įrodė bendram projektui susibūrę talentingi Lietuvos studentai, vos per kelias savaites sukūrę sistemą, kuri leidžia internetu valdyti buities bei elektronikos prietaisus biure ar namuose. skaityti »

Atidaryta nauja interneto karštosios linijos svetainė

Nauja specializuota RRT svetainė skirta pranešimams apie pastebėtą neteisėtą ar žalingą turinį, darantį įtaką nepilnamečiams. skaityti »

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarus internete?

Ką daryti ir ko nedaryti, kad būtum populiarius socialiniuose tinkluose? Į šiuos ir kitus klausimus atsako A. Bendorius, kuriantis tinklaraštį „Geležinė lapė“. skaityti »

E. prekybos dešimtmetis: 6 kartus padaugėjo internetu perkančių lietuvių

Per pastarąjį dešimtmetį visoje Europos Sąjungoje asmenų, perkančių internetu, padaugėjo beveik dvigubai. skaityti »

Lietuviai prekes dažniausiai užsisako į namus

Kiekvienoje šalyje nusistovi vis kitokie siuntų atsiėmimo įpročiai, pvz. Prancūzijoje daugiau nei pusė perkančiųjų internetu pirkinius nukreipia į siuntų atsėmimo tašką, o Baltijos šalyse išskirtinio populiarumo sulaukia siuntų terminalai. skaityti »

Interneto rūšys ir tiekėjai: kaip išsirinkti?

Patarimai, į ką vertėtų atkreipti dėmesį renkantis internetą ir kaip nuspręsti, kokia interneto rūšis jums tinkamiausia. skaityti »